aalterse-willy Posted October 30, 2021 Share Posted October 30, 2021 Mijn wortelenen en schorseneren worden ondergronds volledig weggevreten. Tot wel 20 cm diep. Slakken? Muizen? Of toch nog iets anders? De ratten heb ik precies weg gekregen met heel veel vergif wat deels door de gemeente verschaft werd. Heb wel gemerkt dat ook muizen van het vergif aten. Met de zoekfunctie kwam ik er niet uit. De tuin bij de buur, vlak ernaast, is juist een stort en daar kan ook vanalles huizen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted October 31, 2021 Author Share Posted October 31, 2021 Vandaag samen met mijn schoonbroer alles gerooid. Of toch wat er over bleef! Foto's tonen wat er maar is. Twee rijtjes van 6 meter wortelen en drie rijtjes schorseneren. Om bij te huilen. Er is wel een nieuwe gang gegraven in het wortelbed en al de vergifblokjes tegen de ratten waren weer opgegeten, heb nieuwe gelegd. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts