Nasuada Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Was lekker veel gegeten en weggegeven en......daarna vergeten, la sagrada familia 🤣 4 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Laatste van de tweede lichting. 1 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Derde lichting komt er aan, stond in het tuinhuis. 2 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Patrijs Geplaatst: 22 februari 2022 Geplaatst: 22 februari 2022 Vandaag de eerste oogst van kleine witlofjes van de kleinste pennen van onder plat glas vandaan. Ze groeiden boven de dekgrond uit dus moesten geoogst. Met wat bieslook wordt het denk ik een salade, ik zal een foto in mijn Blog zetten. 1 Quote De moestuin van Patrijs
aalterse-willy Geplaatst: 19 november 2022 Geplaatst: 19 november 2022 Ben vandaag witloofwortels gaan kopen bij een boer. Morgen beginnen intafelen in zwarte kuipen met deksel. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
fre3ke Geplaatst: 19 november 2022 Geplaatst: 19 november 2022 (aangepast) Is er veel smaakverschil met de winkel-witlof? Ik lust het niet vanwege het bittere, en daarom heb ik het nog niet gekweekt. Maar sommige groente is zo anders uit eigen tuin, dat ik het dan misschien wel lust. En daarbij kan ik de kelder dan mooi gebruiken. 19 november 2022 aangepast door fre3ke Quote
aalterse-willy Geplaatst: 20 november 2022 Geplaatst: 20 november 2022 Wij vonden het zelf gekweekte beter dan dat uit de winkel. Hoegenaamd niet bitter maar dat zal wel aan de soort liggen denk ik. 1 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Lievro Geplaatst: 6 november 2023 Geplaatst: 6 november 2023 (aangepast) Dit topic eens boosten. Na twee jaar zeer slechte pennenoogst waarbij ik alle pennen heb moeten aankopen, is het dit jaar (met ander zaad) wel terug een schot in de roos. De eerste pennen van circa 250 a 300 (nog een ander perceel zoals op de foto) liggen te rusten voor in te tafelen op zolder. De pennen zijn voor mij van een uitzonderlijke kwaliteit. Hopelijk de kroppen ook 🙃 6 november 2023 aangepast door Lievro 2 Quote
Vrouwholle Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Wauw wat een mooie Lievro 😍 Hoe lang duurde dat voor jij zulke mooie struikjes had?🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱☃️🌱 Quote
Lievro Geplaatst: 17 februari Geplaatst: 17 februari 4 tal weken op dezelfde temperatuur en in dezelfde omstandigheden. De koude temperaturen hebben mij geholpen onder het zolderdak. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.