Portugeesje Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Mijn 2 kuikens van 6 mnd hebben een poepkont sinds kort. Ze eten en drinken goed en actief zijn. Kan dit komen wanneer er te weinig zand/aarde in de ren ligt? Heb meer aarde in de ren gegooid. Misschien dat het helpt, zo niet wat kan ik doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Ik knip bij mijn orps de fluff daar weg. Daar blijft het gewoon flink aan plakken, maar is makkelijk weg te knippen en dan hebben ze er een hele tijd geen last meer van. Ik heb ook wel eens geprobeerd om het te wassen, maar dat gaf alleen maar stress en nauwelijks resultaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted November 21, 2021 Share Posted November 21, 2021 Als het nog niet over is, helpt het als je wat meer informatie geeft. Is de mest normaal of te dun? Bloed erdoor? Welk ras? Vrije uitloop? Voer je ze bij? En wat? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts