Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoi, Ik ben Marcus. Hoe vind ik de juiste moestuin gemeenschap omg Alkmaar?

Marcus1968

Recommended Posts

Hoi allemaal, Ik ben Marco, 53 jaar, uit Alkmaar.

In recent verleden heb ik ervaring (4 jaar) opgedaan met werken op de groente tuin op een zorgboerderij. En dat ‘met m’n handen in de aarde’ gevoel, dat mis ik toch wel. Toch weet ik ook, dat ik niet voldoende de knowhow heb, om zelfstandig een moestuin te beginnen. Bijvoorbeeld; Wanneer, welke groente te planten. Waar moet ik rekening mee houden.

Natuurlijk kan ik ook leerstof uit boeken halen. Maar feedback uitwisselen, direct met mensen om me heen, spreekt me toch meer aan.

Zijn er -in Alkmaar of omgeving- ook moestuinen, waar men collectief aan een moestuin werkt?

En wie ik verder ben? Ik ben kunstschilder, in de techniek van de oude meesters. Zie hier m’n website: MarcoPeereboom.com

P.S. Ik zat even te dubben, over wat een goede forum naam zou zijn. Google weet al zoveel van mij, van ons. Maar hierboven gebruik ik dus alsnog m’n echte naam... Naja. 

Welkom Marcus! 
Hoop dat je snel iets vind om te kunnen moestuinieren.  Er is ( bijna) niks leukers….

Je eigen naam is prima toch? Als je op internet zit weet iedereen toch al alles van je! 😊😉

Ben even op je website gaan kijken….fraai!  Heb een dochter die kunstschilder is….

Oja…..Jootje is niet mijn echte naam, maar zo word ik wél altijd genoemd! 😊

Groetjes, José