Ruitertje Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Ik heb in een tuinboek gelezen dat je een pizzahoek kunt maken. Dit stond er: Ben je dol op Italiaans eten? Maak dan een speciale pizzahoekin je tuin! Dat werkt zo: maak op een zonnige plek een rond ofhalf rond plantbed. Verdeel dat met straatklinkers in vier of acht taartpunten. Plant in iedere punt een kruidensoort. Oregano ofmarjolein, tijm, rozemarijn, basilicum horen thuis in de Italiaansekeuken.Heb je nog plek over? Doe er dan nog een paar slasoorten bij: rucola, lollo bianco en lollo rosso.Het is niet echt een pizzahoek, meer een Italiaansehoek! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Jorieke123 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Waar staan de tomaten dan? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ruitertje Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 Die kun je ook in een punt zetten als je wil. Je kunt ook meer punten maken dan hier staat. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Koert Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Een buffel er naast voor de mozarella en klaar is ruitertje! Ik maak zelf gebruik van wat meer soorten kruiden, maar het idee is wel erg leuk! Quote Even a broken clock is right twice a day
Ruitertje Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Geplaatst: 3 februari 2012 Wat voor kruiden? Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Koert Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 zie mijn moestuin-seizoen. Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.