Korenbloem Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Vandaag is het 29 maart ...ik ben benieuwd of...en wat jullie nu al in de volle grond hebben gezaaid? Het is mijn eerste moestuinseizoen en ben nog zo aan het uitzoeken wat wel en niet gezaaid kan worden. Zelf heb ik rucola, spinazie, raapstelen,radijsjes en schorseneren gezaaid? Wat sjalotjes, uien en aardperen gepoot. aardbeistekjes geplant en ben thuis bezig met voorzagen en opkweken van tomaten, pepers en paprika’s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korenbloem Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 Voorzagen...is natuurlijk voorzaaien :-))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdubbelm Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Je kunt je nieuwsgierigheid bevredigen in dit bestaande topic 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korenbloem Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 Ohhh bedankt mdebbellm!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts