Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

De zaden zaten nu in een bubbeltjes-envelop en die was door mij makkelijk te herbruiken hoor! 't was dus geen doos.

Geplaatst:
  • Auteur

ow ? Het was wel een doos haha...

geeft niet. was er nog wel een beetje keus ? misschien wil iemand de inhoud fotograferen ?

Geplaatst:

Ik zal wel een foto maken...heb m nog niet ontvangen....mogelijk morgen...is ie al onderweg?

Geplaatst:

Ja, is maandag al verstuurd!

Geplaatst:

Post is geweest.... niks erbij vandaag......morgen hoop ik dan

Geplaatst:

Ja dat moet wel Nicolette....heb 'm vandaag gekregen....was 20 maart al afgegeven

Ik ga zo meteen eens even neuzen en er een hoop bij stoppen........kom ik mooi van mijn plant-ui overschot af

Eerste indruk....heel veel kleine zakjes en alles lekker door elkaar.......ga ik een beetje rangschikken als jullie het goed vinden....ik zie ook zilverpapiertjes waar zaadjes inzitten....en papieren zakjes beetje open....ik zal er een aantal lege zip lock s bijstoppen....als je dan een zakje openmaakt kun je dat daarna in zo'n zip lock proppen en ff de zaai info erbij....is wel zo makkelijk voor de volgende

O ja mocht het zich nog iemand afvragen....de kosten voor versturen zijn € 6,75 van 0 tot 10 KG met pakketpost binnen Nederland....woog nu iets meer dan 300 gram....kunnen nog vooruit voorlopig

@ Ruitertje Ik post 'm maandag....komt ie dinsdag of woensdag aan....zorg je dat er iemand thuis is of je buren het pakketje aannemen?

Geplaatst:

Even een vraagje, hoeveel postzegels moeten erop? En gaat hij via de brievenbus, of via de pakketpost?

Omdat het kan.

Geplaatst:
J

O ja mocht het zich nog iemand afvragen....de kosten voor versturen zijn € 6,75 van 0 tot 10 KG met pakketpost binnen Nederland....woog nu iets meer dan 300 gram....kunnen nog vooruit voorlopig

@

lézen Guusje

Geplaatst:

Ik zorg ervoor dat er iemand thuis is.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

Ik heb hem verstuurd via DHL en koste €5,-

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Toen ik hem ontving zat er al een tarief op van 6,75

de inhoud:

zadenenvelop214481332588260.jpg

Ik verstuur hem per pakketpost.....6,75 t/m 10 kg (weegt nu ongeveer 500 gr. )

zie: http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/

Ik heb het geheel een beetje gerangschikt...door de zip locks wordt het geheel compacter en blijft het voorlopig een handzaam pakketje:

zadenenvelop46851332588903.JPG

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ziet er goed uit!

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

pakketpost is ook veiliger dan brievenbus post uiteindelijk he

VEEL minder kans dat de Zaden Enveloppe II kan kwijt raken met het track&trace van die pakketpost!

Geplaatst:
pakketpost is ook veiliger dan brievenbus post uiteindelijk he

VEEL minder kans dat de Zaden Enveloppe II kan kwijt raken met het track&trace van die pakketpost!

Kreeg netjes een mail van dhl wanneer het pakketje was afgeleverd

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Zo de envelop is onderweg Ruitertje...... Het tracktrace nr. is 3SKABA314190073 (zie tracktrace.nl) kun je zien waar hij blijft.

Het gewicht is nu 505 gram....mijn zadenbakjes zijn lekker opgeruimd

Ik heb ook nog een extra A4 noppenfolie envelop ingesloten. Mocht de inhoud uiteindelijk te veel worden voor 1 envelop, kun je beide enveloppen met tape aan elkaar doen , het blijft dan 1 pakketje

Veel plezier met het uitzoeken

Geplaatst:

Oké is goed. Ga de enveloppe zodra hij bij mij is eens lekker doorspitten.

Geplaatst:

Past de enveloppe in de brievenbus?

Geplaatst:

Hij wordt volgens mij door pakketdienst overhandigd, dus dat maakt in deze niks uit.

De maten van brievenbussen verschillen nogal dus dat kan ik zo niet zeggen

Je kunt het wel evt. bij de buren laten afgeven als je zelf niet thuis zou zijn.

Geplaatst:

Ik heb de enveloppe gekregen!

Nu even lekker doorspitten en dan gaat hij op de bus naar Guus

Geplaatst:

Heel mooi! Heb je mijn adres nog of wil je een bevesteging?

Omdat het kan.

Geplaatst:

Doe maar ff een bevestiging, als het kan.

Geplaatst:

Hai!

Mag ik ook meedoen?

Ik heb ook leuke en aparte zaden retour!

Groetjes gemma

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi. Zoals de openingspost aangeeft wilden we het eigenlijk op dit aantal mensen houden, en is de inschrijving al geruime tijd gesloten nu.

Maar is natuurlijk altijd mogelijk een 3e enveloppe-ronde ( dit is de 2e op dit forum ) te starten hoor ! Dus: heb je grote behoefte en zin in zo'n initiatief ? : Plaats een oproep. Geef de rondstuur-envelope een nieuwe 'andere' naam , en starten maar !

Deze groep van 14, is na de startdatum pas halverwege de rit. Gaat best langzaam, en de groep houden we liever op de huidige maat. Als er iemand afvalt ben jij anders de eerste.

Geplaatst:

Nou moet de enveloppe na mij naar belgie, iemand enig iedee hoe dit zit met versturen? @Heidike_21 Mag ik jouw adres

Omdat het kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.