Lorenzo Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Goedemiddag, Ik heb sinds kort een moestuin en wil graag een kweekkas plaatsen. Ik zie echter niet hoe ik dit het beste kan bevestigen in de grond en of ik eerst tegels moet leggen. Heeft iemand een idee? Gr. Lorenzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Ja, ik heb een idee, even voorstellen in het voorsteltopic En een beetje snuffelen in andere topics, dit onderwerp is al veel besproken. Je kan het ook bij de verkoper van de kweekkas navragen wat de aanbevolen bevestigingsmethode is. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tani Posted April 23, 2022 Share Posted April 23, 2022 Bedoel je een foliekas? Dan is hier mijn oplossing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts