Geplaatst: 12 februari 201213 j ik dacht even dat ik het verkeerd las, 'bevers'?Wat fantastisch dat jullie bevers in jullie omgeving hebben Jack. ja bevers zitten hier de laaste jaren genoeg ongeveer 10 minutjes van mijn huis af zie ik ze wel eens zwemmen in de schemering heb eindelijk ook de bever burg gevonden na 3 jaar zoeken . vanmogen maar weer eens de beekloop opengemaakt .mussen waren em weer dankbaar ze konden nu weer lekker hun dorst stillen .
Geplaatst: 12 februari 201213 j Echt heel leuk, zulke zeldzame dieren in het wild te kunnen zien.En dat op maar 10 minuten afstand. Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Geplaatst: 12 februari 201213 j De kramsvogel zat er vandaag weer. ik heb flink van mijn laatste kratje appels buitengegooid..helaas kwamen er ook 50 spreeuwen langs dus hij had niet veel voor zichzelf...er was nog een andere kramsvogel met een kale nek..ziek of "geplukt"door een andere vogel, ik weet het niet. Nog maar wat appels buitengegooid...de foto is niet erg best..ik heb hem door een raam genomen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 februari 201213 j mooie foto moet ik zeggen . hier komen ook allemaal verschilende vogels in de tuin .maar ik moet zeggen spreeuwen heb ik al jaren niet gezien hier in onze tuin .hoe zo ?? we hebben veel groenestruiken en bomen staan dus daar ligt het niet aan vandaag nog maar wat vetbollen buiten hangen het had hier weer gesneeuwd
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.