Helly Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Ik neem ook een pak koffie mee Jet Misschien kan ze er nog een keldertje bij bouwen Good things come in small packages
Dennis29 Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Wij nemen een hartige taart mee, waarschijnlijk met snijbiet als dat dan al te oogsten is.En voor Jorieke weet ik nog niet, dat zien we dan wel.
Eva Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 ik neem ook nog een sukerbolle mee (fries suikerbrood)
Bit Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 ik neem paar pakken goede koffie , bonbonnen en nog wat nuttigs mee. en een big smile on my face.
Marieke Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Over tips iets meenemen voor Jorieke.Tja, ik weet het niet zeker. Maar dacht dat ze misschien ook nog wel belang heeft bij weckflessen-potten , of misschien ook van die click/off potjes ( jam, appelmoes) , (kleine)flesjes met metalen dopjes. Etiketten?En misschien ook wel gewoon een lekkere reep chocolade ofzo Maar ik weet het dus niet zeker.. Bij twijfel misschien toch even Jorieke vragen. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Bit ik zet je erop voor twee pakken, oke? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 weckflessen-potten , of misschien ook van die click/off potjes ( jam, appelmoes) , (kleine)flesjes met metalen dopjes. Etiketten?En misschien ook wel gewoon een lekkere reep chocolade ofzo Maar ik weet het dus niet zeker.. Bij twijfel misschien toch even Jorieke vragen. Marieke we bedoelden of je weet hoe Jorieke haar koffie zet.( senseo, filterkoffie etc...) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Jet, vergeet je m'n brood niet Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Jet, vergeet je m'n brood niet Komt voor de bakker We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Marieke Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Hihi , o sorry! Dat krijg je als je het allemaal maar heel gehaast leest.Maar goed, geen idee, hebben thee gedronken ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
dick Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 ik neem honing mee voor op brood en voor Jorieke.
chaotik Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Ik kan nog wel wat spreadjes voor op brood maken. Humus enzo. Goed idee?
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Geplaatst: 14 februari 2012 Humus is heerlijk! Goed idee!Er zullen nog wel veel meer gerechten bijkomen, volgens mij heeft de helft ongeveer nog niets opgeven! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
chaotik Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Prima, dan maak ik humus. Ik kan wel wat verschillende spreadjes maken. Ik doe er wel 6 ofzo. Moet genoeg zijn denk ik.
greetje11 Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Ik denk dat we na de maaltijd maar een stevige wandeling door Zelhem moeten maken.Om ff uit te buiken zoveel lekkers komt hier langs
suustuin Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Handig topic, heb me nog niet aangemeld voor de moestuindag, durf nu nog niet te zeggen of ik kan komen. Maar als ik kom neem ik zeker iets lekkers mee (misschien wel uit de wonderpan) en een kadootje voor Jorieke. Zal dan even kijken hoe de lijst eruit ziet.
Helly Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Er zullen nog wel veel meer gerechten bijkomen, volgens mij heeft de helft ongeveer nog niets opgeven! Als die lijst 2x zo lang gaat worden dan hebben we zeker die wandeling nodig! Misschien kan Jorieke er alvast eentje uitstippelen? En dan vraagt ze zich vast af waarom Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Ik zal ze morgen even gaan benaderen Jet, die nog niets hebben laten horen, morgen heb ik het toch niet zo druk.
Bit Geplaatst: 14 februari 2012 Geplaatst: 14 februari 2012 Handig topic, heb me nog niet aangemeld voor de moestuindag, durf nu nog niet te zeggen of ik kan komen. Maar als ik kom neem ik zeker iets lekkers mee (misschien wel uit de wonderpan) en een kadootje voor Jorieke. Zal dan even kijken hoe de lijst eruit ziet. Welke lijst ? lijst met deelnemers of de lijst met lekkere dingen ?
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Geplaatst: 14 februari 2012 Ik zal ze morgen even gaan benaderen Jet, die nog niets hebben laten horen, morgen heb ik het toch niet zo druk.Is goed jeanne..we hebben geen haast! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Thessa Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 ik neem een marsepijn taart mee voor ongeveer 35 persen ik neem wel wat sap/limonade mee voor jorieke ; een pakket met o.a pannekoekmeel, zonnebloemolie, citroen sap, kaneel e.d...... kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Thessa Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Ik zit me ook te bedenken wat ik in hemelsnaam mee moet nemen. Ik persoonlijk vind soep niet zo'n best idee met al dat geschommel. Die broodjes vind ik dan wel weer een optie. Welke is nog de vraag. Misschien leuk als we meerdere soorten hele broden meenemen die we daar ter plekke kunnen snijden? Dat blijft ook een stuk langer vers en kan na t eten zo richting kip/varken/geit. Nu nog wat ik verder doneer aan Jorieke, ik denk dat ik maar wat rollen alufolie en wat flessen azijn meeneem? Of olie? Edit: ik neem gewoon van al die producten 1 mee. Behalve van wat Geedee mee brengt En dan heb ik nog een oproep. Ik wil graag een soort van borderafscheiding maken van liefst blauwe en/of groene wijnflessen. Zou iemand die voor mij willen opsparen? Hier worden misschien 2 flesjes per jaar open getrokken dus dat schiet niet op! jammer dat ik het nu pas lees......emiel was jarig van het weekend....en alles al weg gedaan...ik zal de rest voor je bewaren, wil je nog een bepaalde maat ? kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Helly Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Thanx Thessa Liefst dezelfde maten, gewoon die slanke wijnflessen. Het is de bedoeling dat ik er een nette border van kan maken, dus geen husseltje van allerlei soorten Ik dacht dat er in t topic van Re-use & Recycle al een voorbeeld was langs gekomen. Overigens, 1 taart voor 35 personen, hoe krijg je die mee? Good things come in small packages
Aanbevolen berichten