Moezemoos92 Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Hallo allemaal, Mijn vader heeft zaadjes geplant van een oranje pompoen. Alleen komen er nu groene pompoenen aan. Is dit normaal? Worden deze nog oranje? Ik kan hierover op internet niets vinden. Zie foto's. Andere jaren heeft hij deze planten ook gehad, en toen kreeg hij meteen oranje pompoenen. Dank voor het meedenken! Quote
jootje Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Volgens mij zijn ze toch echt eerst groen, en worden ze vanzelf oranje! Dus komt goed! 1 Quote
appelvrouw Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Inderdaad Jootje heeft gelijk zo groeien deze halloweenpompoenen met zachte schil. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
KAT Eiland Posted September 20, 2024 Posted September 20, 2024 Ik heb hetzelfde voor. Een oranje pompoen op het zakje, maar groene in de tuin. Er worden nu wel traag oranje, Quote
Lia56 Posted September 20, 2024 Posted September 20, 2024 Alles heeft de tijd nodig om te rijpen, pompoenen dus ook. Ook je tomaten zijn eerst groen en kleuren daarna 👍 Dus geen zorgen 1 Quote
Recommended Posts