HansK Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Hallo allemaal, Ik heb een aantal glasplaten in houten frame. Omdat ik ook graag tomaten en paprika's wil zetten in de koude bak moet hij wel wat hoger worden. 1.10 ongeveer. Dat is tenminste de afmeting van de platen. Maar als ik hem 1.10 rondom maak kan ik er niet zo makkelijk meer bij natuurlijk. Mijn idee was namelijk eerst om gewoon rondom 1.10 meter te doen en de bak 4 meter lang te maken. Alles met die ruiten. Heeft iemand tips om het probleem van toegankelijkheid op te lossen? Alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astrid Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Je wilt natuurlijk helemaal rondom glas doen neem ik aan...maar misschien kun je aan de voorkant (of achterkant) het glas zetten in de vorm van schuifdeurtjes? dan kun je iedere keer een glasdeurtje wegschuiven als je bij de planten wilt komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Zou dan de voor en achter kant als (schuif)deurtjes houden, is het ook even wat simpeler plukken aan de andere kant van de plant denk. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 ik heb er staptegels in liggen en stap gewoon over de rand heen. Mijn bak is ongeveer ook die hoogte denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts