bioboerke Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 DRINGEND EEN GOEDE OPLSSING gevraagd , onze hond bleef voordurend aan een buis staan te blaffen die in de grond stak en bij eens te gaan kijken ,zat daar ook een wezel in die niet uit de buis kon omdat deze te die was gr bioboerke Quote
Jelmer Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Dierenambulance? Quote “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
hansm Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Denk dat waneer je nachtje wacht, hij er mischien zelf wel uitkan of anders een lat ofzo erin stekken waarlangs hij omhoog kan klimmen. Quote Players only love you when they're playing.
bioboerke Geplaatst: 18 februari 2012 Auteur Geplaatst: 18 februari 2012 Hansm , bedankt voor de goede tip heb hem of haar wel eerst laten beloven dat hij of zij er wel moet voor zorgen dat ik geen last meer heb van woelmuizen in mijn moestuin zijn vrijheid was te nemen of te laten .na een poosje was de deal rond , we hebben een ruwe stok in de buis geplaatst en daar was hij of zij we hebben nog nageroepen denk aan de DEAL beloofd is beloofd gr bioboerke .Ik ben benieuwd voor mijn goede daad Quote
Guus D Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Ken je de reclame niet? 'bel 144 en red een dier' Quote Omdat het kan.
hansm Geplaatst: 18 februari 2012 Geplaatst: 18 februari 2012 Tof hoor ik heb nog nooit zo'n gaaf wildbeestje in echt gezien, vindt het dus best bijzonder.Ís trouwens ook beschermddiertje zag ik. Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.