Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Even onder voorbehoud dat ik kom, ik wil wel graag maar ik heb het een beetje druk en mijn gezondheid werkt niet helemaal mee.

Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken.

Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje.

Zaden:

Mirabilis jalapa limelight

Ipomea Klimende winde twee verschillende kleuren door elkaar

Pink fir pootaardappels (Arja)

Zonnebloemmix

gele lupine

weidebloemmix

Kosovo tomaten zaden (grote hart tomaat)

Aangeboden planten:

Divers:

asperge plastic 1 groot stuk en een wat kleiner stuk

2x klein groen net nieuw

1x groot groen net

2x wit tonnetje met rode deksel 2 verschillende maten  Jorieke

ijzeren pinnen om net vast te zetten nieuw

sap flessen kleine van een halve liter  (op tijd aan geven breng ik alleen op verzoek mee van het werk)

flessen met klemsluiting heeft vruchtenwijn in gezeten

Wensen:

*Stoofperen

*eitjes

*Verse groenten of fruit voor de cavia's 

* zaden van minikomkommer Passandra

*tomaten zaden Barao giant yellow, Bleeding heart tomaat, Sweet carneros tomaat, SGT peppers tomaat, Great white purple tomaat, Mar azul tomaat,

of iets anders ik hou van twee kleurig en geen snack soort

(rozen die ik heb gekregen van Ciska: Darby + scepter d’Isle’ (New dawn (klimroos), Alnwick rose, Strawberry hill rose, The ingenious mr Fairchild rose )

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik ruil met:

Jorieke: 

Krijgt: 2x wit tonnetje met rode deksel, doos met div artikelen, oude zaden 

Geeft: worst en eieren 

Arja:

Krijgt: pink fir aardappels

Geeft: iets voor de cavia's of peren 

HenkG:

Geeft: stoofperen

Krijgt: 20 liter emmers

Meenemen:

doos met spullen voor de lunch en oogst tafel

soep

aangepast door angela

Heb je die Pink Fir pootaardappelen over? Ze klinken interessant, ik zou er wel wat van willen. 

aangepast door Arja
Geplaatst:

Ik heb wat -hopelijk- leuke tomatenzaden gescoord bij een Velt-evenementje vanmiddag. Meerkleurig en geen cherry, dus wie weet vind je het wat. 

• Like 1

Die barao giant is op dit moment trouwens nog mijn enige tomaat die er nog goed uit ziet en waar nog tomaten aan hangen.

Ik had nog wat hele grote tomaten hangen om mee te nemen zaterdag zouden ook net rijp zijn geweest maar de pissebedden of slakken besloten eraan te beginnen.

Ik heb nog wel wat zaadjes van een gewonnen. Een hele grote hart tomaat erg lekker ik weet alleen niet meer de naam 🤔

Edit even gezocht het is Kosovo!

aangepast door angela

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...