angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2022 Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) Even onder voorbehoud dat ik kom, ik wil wel graag maar ik heb het een beetje druk en mijn gezondheid werkt niet helemaal mee. Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken. Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje. Zaden: Mirabilis jalapa limelight Ipomea Klimende winde twee verschillende kleuren door elkaar Pink fir pootaardappels (Arja) Zonnebloemmix gele lupine weidebloemmix Kosovo tomaten zaden (grote hart tomaat) Aangeboden planten: Divers: asperge plastic 1 groot stuk en een wat kleiner stuk 2x klein groen net nieuw 1x groot groen net 2x wit tonnetje met rode deksel 2 verschillende maten Jorieke ijzeren pinnen om net vast te zetten nieuw sap flessen kleine van een halve liter (op tijd aan geven breng ik alleen op verzoek mee van het werk) flessen met klemsluiting heeft vruchtenwijn in gezeten Wensen: *Stoofperen *eitjes *Verse groenten of fruit voor de cavia's * zaden van minikomkommer Passandra *tomaten zaden Barao giant yellow, Bleeding heart tomaat, Sweet carneros tomaat, SGT peppers tomaat, Great white purple tomaat, Mar azul tomaat, of iets anders ik hou van twee kleurig en geen snack soort (rozen die ik heb gekregen van Ciska: Darby + scepter d’Isle’ (New dawn (klimroos), Alnwick rose, Strawberry hill rose, The ingenious mr Fairchild rose ) ---------------------------------------------------------------------------------------- Ik ruil met: Jorieke: Krijgt: 2x wit tonnetje met rode deksel, doos met div artikelen, oude zaden Geeft: worst en eieren Arja: Krijgt: pink fir aardappels Geeft: iets voor de cavia's of peren HenkG: Geeft: stoofperen Krijgt: 20 liter emmers Meenemen: doos met spullen voor de lunch en oogst tafel soep 20 oktober 2022 aangepast door angela Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2022 Geplaatst: 27 september 2022 Wij zouden wel die 2 witte tonnetjes willen, maar we hebben er dit voorjaar ook al een paar van je gehad dus als iemand anders erg graag wil dan wil ik niet voorkruipen zeg maar. Ze zijn gewoon wel erg handig. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Geplaatst: 27 september 2022 Ik bleek er nog 2 meer te hebben dan dat ik wist. Ik breng ze voor je mee Quote
Arja Geplaatst: 30 september 2022 Geplaatst: 30 september 2022 (aangepast) Heb je die Pink Fir pootaardappelen over? Ze klinken interessant, ik zou er wel wat van willen. 30 september 2022 aangepast door Arja Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2022 ja hoor is goed schrijf ik op 1 Quote
Arja Geplaatst: 1 oktober 2022 Geplaatst: 1 oktober 2022 Leuk, thx! Ik zal kijken of ik wat stoofperen of wat groenvoer voor je cavia s kan meenemen. 1 Quote
henkg Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Angela, over die stoofpeertjes van mij: Zijn die voor de cavia's, of voor menselijke consumptie? (Cavia's mogen -wat mij betreft- wel de minder gave vruchten) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2022 Nee zijn voor mij Cavia's mogen geen stoofperen zijn te hard Quote
Ciska Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Hey hey, Zou jij een paar zaden van die Rus over hebben? Heb alle tomaten gebruikt en vergeten zaden eruit te halen🙈 Quote
Arja Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik heb wat -hopelijk- leuke tomatenzaden gescoord bij een Velt-evenementje vanmiddag. Meerkleurig en geen cherry, dus wie weet vind je het wat. 1 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2022 Op 15-10-2022 om 13:13, Ciska zei: Hey hey, Zou jij een paar zaden van die Rus over hebben? Heb alle tomaten gebruikt en vergeten zaden eruit te halen🙈 Ja dat denk ik wel ergens. Ik moet even zoeken Dit is hem trouwens weet niet wat er op het zakje staat Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2022 Ik heb nog enkele witte flessen met klem sluiting. Er heeft vruchten wijn in gezeten. Quote
mdubbelm Geplaatst: 18 oktober 2022 Geplaatst: 18 oktober 2022 Google translate is jullie vriend. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2022 (aangepast) Hey dat is handig niet aan gedacht dank je En hij schijnt er ook nog in het geel te zijn. Gaan we naar op zoek 19 oktober 2022 aangepast door angela Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2022 (aangepast) Die barao giant is op dit moment trouwens nog mijn enige tomaat die er nog goed uit ziet en waar nog tomaten aan hangen. Ik had nog wat hele grote tomaten hangen om mee te nemen zaterdag zouden ook net rijp zijn geweest maar de pissebedden of slakken besloten eraan te beginnen. Ik heb nog wel wat zaadjes van een gewonnen. Een hele grote hart tomaat erg lekker ik weet alleen niet meer de naam 🤔 Edit even gezocht het is Kosovo! 20 oktober 2022 aangepast door angela Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.