Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wesleyb

LucV

Recommended Posts

Helaas heb ik enkele minuten geleden wesleyb moeten verbannen van het forum. Gezien de recente en reeds bestaande geschiedenis zal ik de ban toelichten.

Gisteravond heeft hij voor de derde keer op rij een nep-account aangemaakt en zich voorgesteld op het forum met het volgende bericht:

Hoi mensen,

ik was al een tijdje hier aan het rondneuzen op het forum en ik dacht; ik maak ook een account.

Ik ben dus eigenaar van een biologische groentekwekerij. Op mijn kwekerij kweek ik verschillende soorten, alledaagse, groentes. Ik heb ook voor een paar enthousiaste kinderen een stuk land vrij gemaakt om te kunnen moestuinieren!

De Biokweker

Dat is allemaal niet zo'n ramp en van die kwekerij weten we allemaal af (zie bericht babbeltuin).

Omdat ik bang was dat de geschiedenis zich herhaald, de betrokken leden weten om wat het gaat, heb ik hem op een nette en vriendelijke manier gevraagd waarom hij zich voorstelde onder een nieuwe naam met zo'n voorstel bericht (kinderen te laten moestuinieren) en wat daar precies de bedoeling van was. Meteen daarna kreeg ik allerlei ziektes naar mijn hoofd geslingerd en bleef hij tevens ontkennen dat hij en Wesley één en dezelfde persoon waren. Ik heb hem niet meteen geband maar geprobeerd uit te leggen dat er niet direct iets mis mee is als hij voor zijn nog op te starten kwekerij een account aanmaakt. Tevergeefs want elk bericht werd volgeschreven met scheldwoorden.

Ik heb mijn best gedaan om hem te behouden maar alle moeite was tevergeefs. Bij deze zijn jullie dus op de hoogte van de ban. Ik kan er niets meer van maken, helaas.

Jammer dat hij het steeds weer opnieuw voor zichzelf verziekt...en ook keer op keer anderen de schuld geeft voor de reacties die hij dan oproept. Jammer dat hij de meermaals uitgestoken handen niet beetpakt. Hij zal nog vaak zijn neus stoten wanneer hij op die manier door het leven gaat.

Ik vind jouw beslissing helemaal terecht Lucv. Op een gegeven moment is het gewoon op!