Geplaatst: 24 oktober 20223 j Het lichte zand zit in dit stuk kruidentuin normaal onder zo'n 15 cm tuinaarde, die duidelijk veel donkerder is. Hier is blijkbaar iemand die licht zand omhoog woelt. Dacht eerst aan mieren, maar ook na een beetje scheppen en zoeken niks gevonden. Ik denk nu aan een of ander knaagbeest, heb nog geen gangen of vraatsporen gezien.
Geplaatst: 25 oktober 20223 j Een mol? Wij hebben dit gehad en dit liep naar de tuin van de buren alwaar er ook een molshoop was. Uiteindelijk werden het heel veel molshopen bij de buren en 2 bij ons.
Geplaatst: 25 oktober 20223 j Auteur Ik zie geen enkele gang en geen andere molshopen in onze tuin of in de berm of bij de buren.
Geplaatst: 25 oktober 20223 j Hmm… Geen idee… iemand is wel aan het graven, maar wat. Zouden het woelmuizen kunnen zijn? Hun holletjes zijn heel klein en zie je amper.
Geplaatst: 25 oktober 20223 j Auteur Ik houd het in de gaten. Het is een mysterie. Tot nu toe alleen muizen en ratten hier gezien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.