Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Even voorstellen :)

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je, Bart =) En goh, misschien ken ik die meid wel

En anti-kraak valt reuze mee, de beheerders zijn best vriendelijke mensen, en ze laten het minimaal een maand van te voren weten dat je eruit moet. En met de huidige staat van de huizenmarkt e.d. worden panden als kantoorpanden en scholen al helemaal niet snel verkocht, dus kun je er vaak best lang zitten

En ook in de kantoorpanden van hun instelling heb je vaak veel ruimte en VEEL ramen, wel zo prettig

Geplaatst:

Best es leuk om te kijken. En die bonte verzamling planten voor het raam

Geplaatst:
  • Auteur

Inderdaad. Lijkt me voor de mensen van de beheergroep eigenlijk ook wel leuk xD Die vrezen vaak het ergste als ze de kamers van de kunststudenten gaan inspecteren.

En dan...

allemaal plantjes overal xD

Moet ik wel even oppassen dat ik na het ompotten netjes even stofzuig/veeg etc. Vergeet ik op het moment wel eens. Of op de Aggerhookse manier.. *veegt wat potgrond-deeltjes van tafel*

Geplaatst:

Dat je zo laat nog reageerde Maar wat zijn de plannen van het pand? renovatie?

Geplaatst:
  • Auteur

Oud basisschool gebouw, staat te koop. Maar met de huidige stand van zaken kan dat wel even duren Dus kan ik daar lekker lang blijven zitten.

Geplaatst:

Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin

Geplaatst:
  • Auteur
Dat is mooi dat je lang kan blijven zitten. En vaak zijn dat mooie huurprijsjes. Wou het voor heen ook altijd wel. Maar ben nu blij met m'n huisje met giga tuin

Zou ik ook wel fijn vinden, maar als kunststudentje heb je daar meestal geen geld voor XD

Geplaatst:

Hey,

Hoe staat het ermee? Wil het allemaal nog wat groeien?

Geplaatst:
  • Auteur

Het groeit hier allemaal als een dolle XD Ben alweer bezig met adoptie-adresjes verzamelen voor als ik het niet allemaal mee kan krijgen naar m'n nieuwe verblijfplaats wanneer het eindelijk een keer zover is

Geplaatst:

Adoptie, hou me aanbevolen

Geplaatst:
  • Auteur

Zit je ergens in de buurt? Zit hier in het uiterste puntje van de Achterhoek, dicht bij de Duitse grens.

Geplaatst:

zo. dat is wel een eindje weg ja

Geplaatst:

Hey lijkt zo op het forum, of we het wel heel gezellig hebben, de berichtjes van jouw en mij wissellen elkaar af

Geplaatst:
  • Auteur

Hebben we het niet heel gezellig dan?

Geplaatst:

Zeker hebben we het gezellig Maar wat een gekloot die berichtjes heen en weer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.