Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De stukken asbeste in platic folie, vuilneszak wikkelen, en dan naar de mileustraat brengen. Door de grond te hareken kom je vanzelf de stukjes tegen.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik weet niet of je huurt, maar je zou het bij de verhuurder kunnen proberen te achterhalen. Volledig afgraven lijkt mij het veiligste.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Asbest is m.i. iets om serieus mee om te gaan. Ik zou professioneel advies vragen. (Nee ik weet genoeg van asbest om toe te geven dat mijn kennis ruimschoots onvoldoende is). Kortom serieus advies geven ga ik niet eens proberen.

In gewone vuilniszakken stoppen - zoals Guus suggereert - is in NL in de meeste gemeenten niet toegestaan. Terecht m.i..

Sowieso is het uit jouw korte berichtje niet op te maken wat de omvang van het probleem is. Gaat het om een paar vlokjes, of om een paar kuub? Wees er aub voorzichtig mee.

Geplaatst:

Zou ik zeker eerst onderzoeken of inderdaad beste laten onderzoeken,

voor je verder gaat met moestuin.

Zijn speciale bedrijven voor die dat opruimen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Afblijven en melden bij de gemeente. Is echt heel serieuze rotzooi!!!

(Ik zou daar geen tuin willen....je raakt het met de schop ....minuscule vezeltjes komen vrij en die adem je in.....blijven in je longen zitten en kunnen niet door je lichaam zelf worden afgebroken (zoals bijv. zweren bij een houtsplinter dat wel gebeurd) en is zodoende kankerverwekkend.)

Geplaatst:
Asbest is m.i. iets om serieus mee om te gaan. Ik zou professioneel advies vragen. (Nee ik weet genoeg van asbest om toe te geven dat mijn kennis ruimschoots onvoldoende is). Kortom serieus advies geven ga ik niet eens proberen.

In gewone vuilniszakken stoppen - zoals Guus suggereert - is in NL in de meeste gemeenten niet toegestaan. Terecht m.i..

Sowieso is het uit jouw korte berichtje niet op te maken wat de omvang van het probleem is. Gaat het om een paar vlokjes, of om een paar kuub? Wees er aub voorzichtig mee.

Ik bedoelde eigenlijk zwart speciaal plastic, verkrijgbaar bij de mileustraat.

Omdat het kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...