trikke Geplaatst: 8 maart 2012 Share Geplaatst: 8 maart 2012 Ik heb me nog wat ontspannen vandaag en een malletje gemaakt om het zaaien te vergemakkelijken.Wat je ziet op de foto is een unalit plaatje van 30 x 30 met respectievelijk gaatjes (1/4/9/16). Gewoon het malletje op de te bezaaien grond leggen en doorduwen naargelang je moet zaaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 14 maart 2012 Share Geplaatst: 14 maart 2012 Nou Nou,.... Klasse hoor !! Mag het ook voor de Minder Makkelijke Moestuin ? Voor tuiniers met een licht authistische knik. zoals ik , is dit een hele mooie !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
trikke Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 15 maart 2012 Haha, ik heb er ondertussen voor ieder soort eentje gemaakt, je weet maar nooit hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruitertje Geplaatst: 16 maart 2012 Share Geplaatst: 16 maart 2012 Ik heb er nu een aan het maken van metaal en met een pin om hem in de grond te steken. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 maart 2012 Share Geplaatst: 16 maart 2012 Leuk idee hoor! Handig als je handig bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Supermoeke Geplaatst: 17 maart 2012 Share Geplaatst: 17 maart 2012 Beste idee van nederland.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
trikke Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2012 Of het het beste idee is weet ik niet maar wel een heel handig hulpje. Wat het helemaal leuk maakt is als de plantjes uitkomen, allemaal netjes in het gelid Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 18 maart 2012 Share Geplaatst: 18 maart 2012 zeg ik. Helemaal goed voor de autisten onder ons. Nu nog een mal dat ze recht omhoog groeien. en een mal om alle blaadjes dezelfde kant op te laten wijzen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
trikke Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2012 Ok, ik begin er meteen aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
trikke Geplaatst: 14 september 2019 Auteur Share Geplaatst: 14 september 2019 Deze nog eens terug omhoog halen, heb hem binnenkort nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geert h Geplaatst: 15 maart 2020 Share Geplaatst: 15 maart 2020 Ik had nog wat plexiglas over en er daar 1tje van gemaakt, bedankt voor de inspiratie! Werkt lekker makkelijk om alles mooi verdeeld te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.