Geplaatst: 22 maart 20232 j Nog niet heel veel te melden, maar alle beetjes helpen Te ruil: - 1 zaailing vlinderstruik - 1 pluk zaailing bieslook - plukjes citroenmelisse (heeft zichzelf her en der uitgezaaid) - Stekken van krulwilg, staan al op water en beginnen al wortels te vormen. Stukken van ongeveer 1,5m. - Ik kan meerdere porties vermuciliet maken. Ik maak poties in een maatbeker van 1 liter voor het volume idee. - Ik ga volgende week met zoete aardappel (Oranje) uit de supermarkt een poging doen om stekken te maken, kan er een paar extra leggen. Geen idee of het lukt... Tuin wensen: Trostomaat zaailing(en) Rood Vleestomaat zaden Zoete aardappel stek Dalia's En heel veel dingen waar ik nu niet aan denk.... Deals: Goldfish krijgt zoete aardappel stek en geeft vliesdoek Henkg geeft Laurier stek, krijgt? Acpronk krijgt kruidenthee, geeft stek zoete aardappel Appelvrouw krijgt citoenmelisse en bieslook Ciska geeft waterplanten, krijgt vlinderstruikzaailing Lia56 krijgt vermuciliet, geeft zaden vleestomaat. Arja geeft pannekoekplant, krijgt anemone. 13 april 20232 j aangepast door Wortel Deals toegevoegd
Geplaatst: 31 maart 20232 j Neem je een emmer mee? Ik Heb wel belangstelling bij de zaailing vlinderstruik...
Geplaatst: 10 april 20232 j Hoi! Heb je nog een stekje bieslook over? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.