Geplaatst: 6 mei 20232 j Hoewel de MTFD net achter de rug is, heb ik al weer wensen (sommige ook nog, lol). Het probleem met mij is dat ik die ook altijd weer vergeet en tegen de tijd dat er ruilmogelijkheden zijn, zoals de volgende MTFD, weet ik niet meer wat ik ook alweer wilde. Daarom heb ik besloten hier mijn tuinwensen te gaan verzamelen. De ervaring leert dat lijstjes in mijn Keep of op de computer niet werken vanwege diverse apparaten, en dat lijstjes op papier op termijn in het grote niets verdwijnen, dus dan maar zo. Ik ben benieuwd. - salie diverse soorten (muv salvia officinalis ictarina) * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 21 mei 20232 j Goed idee Ik zie dat de Salie die je niet wilt bont is? Wel een mooie overigens. Ik heb namelijk een gewoon groene, maar geen idee over het ras. Daar kan ik wel een stukje van oppotten voor de herfst als je wilt.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Auteur Ideeën en uitvoering… ze zeggen vaak ‘life is what happens while you’re busy making other plans’. Zoiets dus. Enfin, wat laat om op te potten maar niettemin bedankt voor het aanbod @Wortel. En een lijstje heb ik ook niet 🫣 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.