Twintje Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 Goedemorgen, Ik wil graag weten of het erg is als augurken langer dan 36 uur in het zout liggen, ik wacht namelijk via de post op mijn inmaakkruiden en deze zijn nog niet geleverd. wat kan ik het beste doen? Mvg Mary Twint Quote
bonnie f Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 Afspoelen. Uit lekken en in de koelkast bewaren. Gaat prima. Komt goed! Of je maakt een batch met wat je in huis hebt. Mijn favoriet is korianderzaad met veel zwarte peper. Pittig en kruidig. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Twintje Posted August 2, 2023 Author Posted August 2, 2023 Dank je wel Bonnie, het stelt mij gerust dat de augurken niet verloren zijn!🙂 Quote
marcelru Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 Komt inderdaad goed, ik laat ze weleens twee dagen op zout water in de koelkast staan. Snufje aluin in de pot bij het inmaken en ze blijven lang knapperig. Quote
Recommended Posts