bartp Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Hallo, Vorig weekend heb ik tomaten gezaaid. De potjes staan nu in de veranda op het zuiden. Overdag is het hier tussen de 20 en 25°, maar 's nachts zakt de temperatuur tot 10°. Kan dit kwaad, of zet ik ze beter binnen, waar het warmer is maar veel minder licht? Groeten, Bart Quote
Jorg Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Ik ken al wat mensen die de pepers, paprika en tomaten zaailingen in de kas hebben staan. Echt kwaad zal het niet kunnen, binnen is beter maar zeker niet als er veel minder licht is. Ik zou ze dus gewoon op de veranda laten staan en daarbij goed het weerbericht in de gaten houden. Zelf ga ik de paprika's, afgaande op het weerbericht van komende week, in de kas zetten. Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Jorg bedoel je dan de koude kas,of heb jij een verwarmde? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.