Jump to content

Recommended Posts

Posted

Echt wel even gezocht... Maar waar staat nu de huidige teeltwedstrijd van de aubergine ? Kan hem bij prijsvragen en wedstrijden niet vinden ?

inmiddels gevonden ja. : Huiskamer. Is dat eigenlijk wel de logische plek ?

Ik begrijp ook niet goed overigens waarom de 'zaden-enveloppe' bij vraag en aanbod gezet is ooit, en de 'carrousel' op een heel andere plek.

Misschien beiden in dezelfde topicgroep ? bij ruilen zaden bv ? zijn toch duidelijk 2 dezelfde dingen.

Posted

Bit, de teeltwedstrijd stond altijd al in huiskamer, en nu ook nog/weer. Juist om het hele probleem met juist of onjuiste rubrieken te verbeteren, zijn we nu met het forum aan de slag gegaan. Maar het topic voor prijsvragen is meer iets voor de prijsvragen waar iedereen aan mee doet/kan doen, en waar ook echt prijzen te winnen zijn

Wie weet komt de teeltwedstrijd daar ook... we zullen eens wat gaan schuiven.

De zaden carrousel is in de huiskamer gekomen, omdat dat toen de juiste plek leek. De 2e carrousel staat dan weer ergens anders, om ze niet door elkaar te halen.

• 3 weeks later...
Posted

even een compliment : Ik zie nu pas, dat je bij elke naam van een forumlid / avatar, een aanklikbare link hebt staan , die, als je die aanklikt, je in het seizoen en de updates daarvan brengt van betreffend forumlid. Wist ik veel !! ( zeker niet goed gelezen ergens.

Maar hele mooie toevoeging hoor !! super. Eindelijk ga ik af en toe weer es in iemands seizoen kijken !!