Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Van @Anna3 twee planten gehad die ik hier in het bos heb gezet en waarvan de groei erg mooi ging..maar vruchten ho maar. Tot nu er komen pingpongbal grootte auberginetjes aan. Is die maat de bedoeling Anna? Je hebt de soort gezegd, ik ben het vergeten.

A309A3C1-9BD9-4D79-B4BE-5987C9731546.jpeg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dat moet dan Ratna zijn. 5-7 cm grote aubergines zouden eraan kunnen komen. Hier heb ik ook meer pingpongbalformaat, buiten en in de kas. 

Geplaatst:

In de kas werd Ratna toch nog wat groter. 

Van links naar rechts: Zora, Snowy, Ratna. Die eerste twee heb ik eerder nog groter kunnen oogsten.20240922_083003.thumb.jpg.a83823b15f44c7a8d403f48854510fbc.jpg

Geplaatst:

Hallo,

even een vraag. Ik wilde vandaag de laatste aubergines oogsten, heeft het dan zin om de planten met bloemen nog te laten staan? Het zijn allemaal kleine planten met kleine vruchten. Kan dat nog wat worden of is dat te laat?

Geplaatst:

Mij nooit gelukt  @Moestuinpassie het ontbreek in deze tijd aan zonlicht uren… 🤔

Verschillende seizoenen aubergine en paprika’s laten overwinteren maar gingen steeds weer ten onder aan luizen wat ik ook deed om die te bestrijden.., ik heb mijn huis als ongeschikt voor overwinteren verklaard 😉 Dit jaar ga ik echt streng voor mezelf zijn; geen overwintereraars meer 💪

Geplaatst:

@Vrouwholle okay dank je wel. Ik wil vandaag de moestuin ff bij gaan werken. Dan ga ik ze eruit halen. Wordt het weer steeds leger in de tuin. 

Geplaatst:

Ik heb mijn aubergines er uit gehaald.

Ze stonden in de kas, ik heb er toch nog een paar aubergines uit kunnen halen, maar volgens mij is het (ook in de kas) gewoon te koud aan het worden.

Ik heb wel een aantal dingen geleerd dit jaar, waar onder vroeger beginnen, want ze doen er best lang over.

Geplaatst:

Ja ik heb de aubergines er ook uit gehaald, paprika’s in losse pot zet ik nog even in mijn kas, daar hangen nog heel veel paprika’s aan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic