jenn90 Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar de ananas aarbei (zaadjes) Of zaadjes van een andere "aparte" aarbei. Wie heeft nog wat over en wil het aan mij verkopen (of ruilen ik heb niet hele speciale soorten groenten en kruiden maar wie weet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ik weet wel een shop die planten verkoopt.. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenn90 Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Webshop ?Mag ik dan het adres van je ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missmass Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ik heb 2 pineberry plantjes gekocht bij Bakker: http://www.bakker-hillegom.nl/product/witte-aardbei-white-dream-/ Maar bij Kwekerij van Duivenvoorden zijn ze een stuk goedkoper (ik geloof € 0,70 per stuk, had ik dat maar eerder geweten!):http://www.kweduivenvoorden.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=81&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=13 De levering bij Bakker verliep zeer traag, ik heb 7 weken moeten wachten op mijn bestelling. Ik kwam er pas later achter dat ze ook bij Van Duivenvoorden te koop waren, en daar heb ik alsnog de Maxim aardbeien besteld (€ 0,50 cent per stuk) welke binnen 2 dagen binnen waren. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Duivenvoorden is toppie, lekker snel (en word verzonden als brievenbus post, als het uit de vriescel komt ) Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannie Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 ik heb ananas aardbei bij de dekatuin gekocht 2 voor ongeveer 3 euroen ze hadden ook de maxim aardbei 5 voor ongeveer 3 eurostekjes dus....of ze er nog steeds zijn weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolito Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Ananasaardbei zaaien gaat erg moeilijk en als ik het goed begrepen heb heb je in het tweede jaar pas oogst. En de ananasaardbei van kwekerij duivenvoorden is heen hele andere dan de 'pineberry'. Echt een aanrader kwekerij duivenvoorden, ik heb er dit jaar ook besteld en snel geleverd, omdat het frigoplanten waren had ik er rekening mee gehouden dat ik wat uitval zou hebben, maar alle plantjes doen het goed. Heb zelfs in de eerste planten al bloemen zitten (meesten verwijderd inmiddels) en ze staan nu nog geen 4 weken. Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missmass Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Mijn Maxim's en Elvira's van Van Duivenvoorden staan nu 2 weken en ze slaan goed aan. Er begint volop blad te groeien en ik zie her en der al beginnetjes van bloemknoppen. Deze kwekerij bevalt mij dus ook erg goed. De pineberry's van Bakker doen het overigens ook aardig. Waren al echt kleine iele plantjes toen ik ze kreeg, maar lijken ook aan te slaan nu. Ben erg benieuwd wat het gaat worden deze zomer! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Webshop ?Mag ik dan het adres van je ? www.kweduivenvoorden.nl Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts