Jump to content

pastamachine ervaringen

Recommended Posts

Ik wil graag een pastamachine aanschaffen, maar ik vind ze best wel erg duur!

Nu heb je er ook voor 20 en 30 euro maar zijn dat ook machines waar je iets aan hebt of is dat echt flut? Ik zag dat ze er ooit bij de albert heijn verkocht hebben voor 20 euro, daar ben ik vanochtend geweest maar die zijn niet meer in assortiment hier bij ons, ook blokker en xenos heb ik gehad ook niets...

Ik dacht vraag het hier eens misschien heeft iemand ervaringen of tips. Marktplaats heb ik al gekeken staat wel wat, maar nog niet echt bericht terug gehad.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet

Ik had er zo 1 van de AH, al was ie toen volgens mij nog goedkoper. Daar heb ik wel wat pasta mee kunnen draaien. Maar de laatste keer was mijn deeg te stuk, en toen heb ik er een slinger in weten te drukken. Nu kan hij dus geen platte lap meer maken. Het wordt er 1 die van dik naar dun naar dik naar dun loopt.

Giga-gaas.nl

Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! 

moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ 

Ik heb een duurdere, Ik geloof van mercato. Ik heb hem al 20 jaar, nooit iets mee gehad. Zeker elke 2 weken pasta mee gedraaid, soms vaker. Absoluut zijn geld waard. Waar je even rekening mee moet houden is je aanrechtblad. Als je een blad met overstekende rand hebt, kan je hem gewoon bevestigen met behulp van de klem. Maar als je geen overstekende rand hebt, of een opgehoogd aanrechtblad, dan kan de machine niet bevestigd worden. Dit heb ik in mijn nieuwe keuken en daarom ben ik op een losstaand elektrisch model overgestapt.

Voordeel van de duurdere modellen is dat je allemaal opzetstukken erbij kan kopen. En rond moederdag hebben ze meestal aanbiedingen met een totaalpakket.