Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Kan ik mijn komkommers en de courgette al buiten in de serre zetten of is het daar ook nog te koud voor.

Ik zou niet willen dat ze ook dood gaan net als mijn tomaten plantjes.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Ik zet komkommer en courgette pas na half mei naar buiten, ze kunnen volgens mijn iet tegen vorst. In de serre moet denk ik wel kunnen, mits het daar niet te koud wordt.

Geplaatst:

Ik heb mijn paprika en tomaat al in de koude kas staan,en doen het enorm goed, en omdat ik best veel komkommers gezaaid heb, ga ik morgen een komkommer buiten zetten,ik vindt de blad ontwikkeling mooier als van diegene die binnen staan,alleen van de week,ik meen vrijdag best wel vorst,dan haal ik hem even binnen.

Geplaatst:

Komkommer is erg gvoelig met temperaturen onder 10 tot 15 graden. En kan ook erg slecht tegen grote schommelingen.

Komkommers zaai je half april en zet je rond begin juni buiten, de grond moet goed warm zijn, dus afdekken met gronddoek of zeil is aan te raden om extra te verwarmen.

Courgette mag een week of 2 eerder naar buiten, maar verdraagd ook absoluut geen nachtvorst...onder de 10 graden is al niet aan te raden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic