Jump to content

Moestuin aangeboden in (Biesland) Maastricht

Recommended Posts

Hallo volkstuin/moestuinzoeker ,

Wij zijn sinds kort verhuisd naar de Cannerweg en bij ons huis hoort een losstaand stukje grond dat je heel goed als moestuin/volkstuin zou kunnen gebruiken. Het landje ligt aan het Theresiapad.

Wijzelf hebben momenteel geen tijd om met het landje iets te doen en zoeken dus iemand om (bv de komende 5 jaar) het in bruikleen te hebben. Dit in ruil voor af en toe wat lekkers uit de tuin.

Mocht u interesse hebben, neem dan contact op via het forum en misschien kunt u dan eerst eens komen kijken!!!

Met vriendelijke groet,

Léonie

• 2 years later...

Hallo Leonie

Misschien wat laat, maar ik ben zojuist lid geworden van de site Moestuin, en zie nu pas je berichtje.

Mijn vriend en ik zijn sinds een jaar beginnend imker en zoeken een stukje grond als moestuin/ bijenstandplaats.

Dus de vraag aan jou.. ... is dat stukje grond er nog? Zou wel een wonder zijn lijkt me...op zo'n prachtige plek.

Ow ja, we wonen zelf op de Kalfstraat (zijstraat van de Mergelweg), dus het is loopafstand van ons huis.

Groet

Marleen

Marleen, deze gebruiker is de dag na de vraag al niet meer op het forum gezien. Ik denk dat je lang kan wachten op een reactie.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...