Helly Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 Zit ik net in een ander topic te tikken dat ze die P-potjes allemaal weggooien en dat dat toch zeer milieu onvriendelijk is, kom ik hier hetzelfde euvel tegen Ik zou er bijna een handeltje in beginnen, ware het niet dat ik er hier geen ruimte voor heb Dennis, Vaassen is hier niet ver uit de buurt. Zal s een kijkje nemen.Edit: topic over schoonmaken van potjes verhuisd naar: https://www.moestuinforum.nl/gebruikte-kweekpotjes-van-kweker-tuincentrum-schoonmaken-t5018.html Quote Good things come in small packages
Janine~Bustani Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Gee, misschien is t niet nodig... (zie boven, wordt zo snel gereageerd hier) en anders heb ik nog dakdragers op dn nuuje oto... m'n bericht is verdwenen???? nog een keertje: ik heb zojuist gebeld, maar t is niet zeker of ze al opgehaald worden, daarom moet ik zondag of maandag even terugbellen...tzt maar even een bumpje van dit topic, gezien de overeenkomst met een zeef van mijn geheugen...Bij deze een bump! Quote
Margareth Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 inmiddels gepoogd te bellen maar nog niemand te pakken gekregen... wordt vervolgd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.