Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaai/stekbakken


Aanbevolen berichten

Ik heb wat bakken op Marktplaats gezien die mij wel handig leken voor het zaaien in blokjes. Echter, deze meneer heeft er maar liefst 500 voor de geef. Gratis! En hoe aantrekkelijk mij dat ook in de oren klinkt, ik heb er maar een paar nodig.

Weet iemand waar ik die bakken in een klein aantal kan verkrijgen? Of is er iemand die ze wel nodig denkt te hebben en er een paar aan mij kan geven voor de tip

 

Hier de link van MP: http://link.marktplaats.nl/541669850

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Margareth als je zou willen... Dat zou geweldig zijn

Kijk gewoon wat je kwijt kunt in je auto, in de aanhanger kan je op DE dag heel wat meer kwijt. Wie weet willen meerderen ook van deze kratjes

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zovaak al

Maar ja... na mijn linkje zijn wij er hier ook veel op gaan klikken

 

Waar heb jij ze dan gekocht voor dat prijsje Dennis? 50 cent is ook wel vrij goedkoop.

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gaat er naast de potten niets meer bij in Geedee?

 

60 van die kratten = aanhanger vol...verkijk je niet op zo'n krat...een hoop leeg volume neemt dat in beslag....

 

Aanhanger zit inderdaad goed vol met die bakken en de rest wat ook nog mee moet die dag van Margareth, appelvrouw en me,myself and I

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even een belletje doen Margareth? Kan je gelijk horen of je er ook minder van kan meenemen. Ik zou niet weten hoeveel er in een Peugeot 308 passen.

 

Jasmin, daar zit toch statiegeld op dacht ik, die dingen zijn toch niet gratis

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gee, misschien is t niet nodig... (zie boven, wordt zo snel gereageerd hier) en anders heb ik nog dakdragers op dn nuuje oto...

 

m'n bericht is verdwenen????

 

nog een keertje: ik heb zojuist gebeld, maar t is niet zeker of ze al opgehaald worden, daarom moet ik zondag of maandag even terugbellen...

tzt maar even een bumpje van dit topic, gezien de overeenkomst met een zeef van mijn geheugen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zovaak al

Maar ja... na mijn linkje zijn wij er hier ook veel op gaan klikken

 

Waar heb jij ze dan gekocht voor dat prijsje Dennis? 50 cent is ook wel vrij goedkoop.

 

Komen nog wel verzendkosten bij, maar aangezien ik direct nog een paar honderd 6x6x7 potjes, 50 p9 potjes en 30 5 liter potten bestelde waren de verzendkosten het bij mij wel waard.

 

http://verkopers.marktplaats.nl/8464355

 

edit: hij heeft ze niet meer als advertentie.. misschien over ee paar dagen weer, hij ververst zijn advertenties vaak namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stekbakken kun je vaak gratis krijgen bij tuicentra, n keer geweeste, 20 verschillende soorten, en dan een stuk of 40 van elke maat. Of ik neem ze op mn werk mee, gaan toch de container in. En p9 potjes krijg ik van mijn neef, is hovenier, heb er al 1000 ofzoo.

aangepast door Gast

Omdat het kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...