Helly Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Ik heb wat bakken op Marktplaats gezien die mij wel handig leken voor het zaaien in blokjes. Echter, deze meneer heeft er maar liefst 500 voor de geef. Gratis! En hoe aantrekkelijk mij dat ook in de oren klinkt, ik heb er maar een paar nodig.Weet iemand waar ik die bakken in een klein aantal kan verkrijgen? Of is er iemand die ze wel nodig denkt te hebben en er een paar aan mij kan geven voor de tip Hier de link van MP: http://link.marktplaats.nl/541669850 Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Owwww wat jammer dat ik niet in de buurt woon! Ik had er wel een stuk of 50-75 willen hebben...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Precies, daar zit ik ook mee. Kan niet even langs wippen om er een paar mee te nemen Jorieke, zijn ze niet wat voor jou? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Mooi handeltje kun je daarmee beginnen, zijn zeker handige bakken. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Als je daar ruimte voor hebt is dat geen probleem Hans, maar waar laat ik 500 van die dingen Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 is vlak bij een van de kantoren waar ik werk in Eindhoven... ik wil wel even bellen naar die meneer morgen... weet alleen niet of ik er 500 in mn peugeot 308 krijg Als t goed is heb ik tegen de moestuindag een auto met trekhaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Nou, Margareth als je zou willen... Dat zou geweldig zijn Kijk gewoon wat je kwijt kunt in je auto, in de aanhanger kan je op DE dag heel wat meer kwijt. Wie weet willen meerderen ook van deze kratjes Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 En jij zit dan weer over de grens, net als ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) in de aanhanger kan je op DE dag heel wat meer kwijt. 60 stuks...hele aanhanger vol....en niks anders erop dan Edited April 17, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Uiteraard tegen een vergoeding Of gaat er naast de potten niets meer bij in Geedee? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 t valt waarschijnlijk ook wel in een paar keer te vervoeren denk ik...?waar zit jij dan over de grens Janine? Selfkant toevallig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Zeker handige bakken! Heb er laatst 8 ergens besteld voor €0,50 cent per stuk.. ideaal! Geen seconde spijt van, vond 0,50 al goedkoop! maar wel snel wezen want die pagina is vaak bekeken vandaag, in een paar uur tijd.. 160x.. dus wie weet heeft hij ze al geen eens meer Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 (edited) Zovaak al Maar ja... na mijn linkje zijn wij er hier ook veel op gaan klikken Waar heb jij ze dan gekocht voor dat prijsje Dennis? 50 cent is ook wel vrij goedkoop. Edited April 17, 2012 by Guest Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Nee, heel stuk naar boven, ter hoogte van de A1. Maar mijn man is heel regelmatig bij jou in de buurt (Aachen eo) maar ik bedenk me nu ik dit opschrijf, dat jij waarschijnlijk in het andere buurland woont? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Of gaat er naast de potten niets meer bij in Geedee? 60 van die kratten = aanhanger vol...verkijk je niet op zo'n krat...een hoop leeg volume neemt dat in beslag.... Aanhanger zit inderdaad goed vol met die bakken en de rest wat ook nog mee moet die dag van Margareth, appelvrouw en me,myself and I Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Gee, misschien is t niet nodig... (zie boven, wordt zo snel gereageerd hier) en anders heb ik nog dakdragers op dn nuuje oto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 okeeeeeeej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Ehem... vraag ook eens rond bij een groenteboer... dit soort kratje worden vaak gebruikt bij de import van groente/fruit uit Spanje, en dan zit er geen statiegeld op. Een groenteboer moet betalen om het kwijt te raken... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Misschien even een belletje doen Margareth? Kan je gelijk horen of je er ook minder van kan meenemen. Ik zou niet weten hoeveel er in een Peugeot 308 passen. Jasmin, daar zit toch statiegeld op dacht ik, die dingen zijn toch niet gratis Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Gee, misschien is t niet nodig... (zie boven, wordt zo snel gereageerd hier) en anders heb ik nog dakdragers op dn nuuje oto... m'n bericht is verdwenen???? nog een keertje: ik heb zojuist gebeld, maar t is niet zeker of ze al opgehaald worden, daarom moet ik zondag of maandag even terugbellen...tzt maar even een bumpje van dit topic, gezien de overeenkomst met een zeef van mijn geheugen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Ow ok.. je eerdere berichtje is idd niet meer vindbaar hier.. vreemd.. Dan wachten we af! Hopelijk houdt hij nog wat over. *draait duimpjes* Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Jasmin, daar zit toch statiegeld op dacht ik, die dingen zijn toch niet gratis Ben 12 jaar groenteboer geweest.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Zovaak al Maar ja... na mijn linkje zijn wij er hier ook veel op gaan klikken Waar heb jij ze dan gekocht voor dat prijsje Dennis? 50 cent is ook wel vrij goedkoop. Komen nog wel verzendkosten bij, maar aangezien ik direct nog een paar honderd 6x6x7 potjes, 50 p9 potjes en 30 5 liter potten bestelde waren de verzendkosten het bij mij wel waard. http://verkopers.marktplaats.nl/8464355 edit: hij heeft ze niet meer als advertentie.. misschien over ee paar dagen weer, hij ververst zijn advertenties vaak namelijk Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) Stekbakken kun je vaak gratis krijgen bij tuicentra, n keer geweeste, 20 verschillende soorten, en dan een stuk of 40 van elke maat. Of ik neem ze op mn werk mee, gaan toch de container in. En p9 potjes krijg ik van mijn neef, is hovenier, heb er al 1000 ofzoo. Edited April 22, 2012 by Guest Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 oei. mooooie bakken zeg. Ik wil er wel een paar. Dat die gratis zijn zeg ? jeemp. jaloeoeoers ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts