Gietertje Posted April 11, 2024 Share Posted April 11, 2024 Ik ben op zoek naar een systeem om bij afwezigheid mijn kleine groenteplantjes water te geven. Nu heb ik een natmat gezien, als je het intypt op google komt bovenaan de winkel waar ik die heb gezien. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gietertje Posted May 10, 2024 Author Share Posted May 10, 2024 Een update na gebruik van de natmat: Er stonden zaailingen op, een deel in compostpotjes, die bleken na een paar dagen helemaal wit uitgeslagen. De zaailingen in zwarte potjes met gaatjes onderin deden het beter. Ik had op de mat 2,5 liter gedaan, in plaats van de 4,5 liter die werd aanbevolen. Alle plantjes waren goed vochtig, maar dus soms te vochtig. Misschien dat het beter werkt met stenen potten, maar dat is voor een andere keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts