Jorg Geplaatst: 15 april 2024 Geplaatst: 15 april 2024 Vandaag kreeg ik van iemand een privebericht over dat emails van het forum niet aankomen (bijv wachtwoord vergeten of nieuw privebericht). Toen dacht ik, he, ik heb zelf ook helemaal geen mail ontvangen dat ik dit prive bericht heb ontvangen. Eigenlijk al een lange tijd niet. Voor zover ik weet betreft het alleen gmail accounts. Inmiddels is dit gemaakt. Het had te maken met een instelling in de domeinnaam waardoor gmail niet kon controleren dat dit geen SPAM adres is. 4 1 Quote
rorror Geplaatst: 15 april 2024 Geplaatst: 15 april 2024 txt spf record toegevoegd? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Jorg Geplaatst: 16 april 2024 Auteur Geplaatst: 16 april 2024 Klopt, zat een foutje in bleek (bij de include stond een verkeerd adres) 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 Idd ik krijg plots weer mails. Ik dacht eigenlijk dat ik het zelf had afgezet👋 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 Hier ook weer mails ontvangen. Top gedaan ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.