sky Geplaatst: 29 april 2012 Share Geplaatst: 29 april 2012 Mijn oude zeef was aan vervanging toe en heb een verbeterde versie bedacht dankzij enkele ideetjes op youtube.. Deze staat nu op mijn verhoogde bedden en heeft een dubbel ziftsysteem.Ik heb een aantal foto's gepost zodat een beetje doe-he-zelver wel doorheeft hoe hij eraan moet beginnen.Je kan het geheel ook groter maken zodat er een kruiwagen onderkan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sugar Geplaatst: 30 april 2012 Share Geplaatst: 30 april 2012 Ziet er best wel knap systeem uit Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tnauta Geplaatst: 30 april 2012 Share Geplaatst: 30 april 2012 Heel mooi gemaakt. Wel even een paar vraagjes: Hoe krijg je de zeef op je andere bakken en zijn het 2x dezelfde maaswijdtes? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sky Geplaatst: 30 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 30 april 2012 Heel mooi gemaakt. Wel even een paar vraagjes: Hoe krijg je de zeef op je andere bakken en zijn het 2x dezelfde maaswijdtes? Gewoon de ganse constructie verhuizen, het gewicht valt wel mee...belangrijk is wel dat je verhoogde bedden precies allemaal even breed zijn.De bovenste zeef heeft grotere mazen en indien nodig werk ik maar met één zeef. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Roelie Geplaatst: 23 september 2014 Share Geplaatst: 23 september 2014 Deze gemaakt naar aanleiding van een voorbeeld op dit forum. Werkt echt heel goed, heb enkel vier wieltjes minder gebruikt dan bij het voorbeeld. Wie het ook was, bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.