jolanda1970 Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Hallo, Ik heb twee kersenbomen; op 1 zitten rode "bolletjes" en de andere krijgt bruine bladeren. Heeft iemand een idee wat dit is? ik heb foto's toegevoegd.De bruine blaadjes zou eventueel kunnen komen door nachtvorst (tenminste dat was mijn eerste gedachte) maar de rode "bolletjes"??Ik ben een beginner wat betreft fruitbomen;-) vriendelijke groet, Jolanda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 De bruine uiteinde van de blaadjes is gewoon een beetje kou schade niks erg.De rode bolletjes waarover jij het hebt zijn de twee bladklieren, dit hoort zo elk blad heeft dit, dus heel normaal allemaal,... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolanda1970 Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 hallo, heel hartelijk bedankt voor je antwoord. Gelukkig dat het niets ernstigs is...en ik moet nog veel leren hahaha groetjes Jolanda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts