hansm Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Ik wil nog even van een bouwterein planten van heelblaadjes uitsteken, maar ik herken het niet meerwaarschijnlijk staat het er nog maar jong, en nu is mijn vraag of iemand heelblaadjes gezaaid heeft en foto ervan wil maken, dan herken ik het vast op het bouwterein ook. Quote Players only love you when they're playing.
Bit Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 wat zijn 'heelblaadjes' ?? heb je een latijnse naam of een andere ? is dat een kruid ? Quote
hansm Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Geplaatst: 1 mei 2012 Heelblaadjes (Pulicaria dysenterica) http://www.ideboda.nl/herbarium/compositae/heelblaadjes.html Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 Even snel naar buiten gerend voor je: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Geplaatst: 1 mei 2012 O gaaf, dat bedoel ik precies, dankjewel Smak Quote Players only love you when they're playing.
Bit Geplaatst: 1 mei 2012 Geplaatst: 1 mei 2012 aha ! een Inula - soortje ( deze was mij niet bekend ) Leuk. Hoe kom je daar zo bij Hans ? Quote
hansm Geplaatst: 4 mei 2012 Auteur Geplaatst: 4 mei 2012 Inmiddels dankzij de foto van Jorieken gevonden hoe ik erbij kom, vorig jaar kwam ik opeens dit plantje in wild tegen, vormt een mooi matje felle bloempjes ik kende het toen nog niet en omdat het er zou echt als een kruid uitziet ipv onkruid opgezocht, vandaar en nu terein bebouwd wordt ga ik opgraven Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.