greetje11 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 (edited) 4 plantjes van 2cm hoog voor wie kan ik er 1 meenemen op de moestuindag 20 meiHeb ze gezaaid op 8 februari en vandaag over gezet in een grotere pot. Overigens zoek ik een stek van een vijg, die van mij heeft de koude periode in februari niet overleeft helaas Edited May 10, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Ow. Dat zou ik dus echt superleuk vinden ! Zeker zo een die helemaal van nul gekomen is. Ja. Héél graag. Ik wil er graag voor betalen , heb niks te bieden aan leuke dingen ( niet eens niet-leuke dingen ) van mijn helemaal nwe tuin. En zeker geen vijg. Die heb ik nog niet.Had al wel verlekkerd staan kijken bij een tuincentrum , mjaa. dan heb je ze gelijk al best groot he ? en dan is het toch niet een beetje je eigen plant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Je komt op de mtfd bij Jorieke dan neem ik er 1 voor je mee.Gratis.Vind het gewoon leuk dat het gelukt is ze te zaaien.Ze zijn echt klein hoor. maar met een goede verzorging kunnen ze hard groeien.Staan al in speciale palmengrond.Moet zelf nog even kijken welke voeding ze moeten.Dat zoeken we op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Geef de mijne maar geen voeding dan. in een potje is oké ! Kan dat er allemaal wel in , jij neemt nogal wat mee geloof ik ? Kan ik je blij maken met een echte Oekrainse ( schrijf je dat ? ) tomaat. Van een Oekraeen bij mij op de tuin. Krijgt elk jaar zaad toegestuurd van daar. Hij zegt zelf dat ze erg groot en lekker zijn. Ik denk vleestomaat. Zelf heb ik geen byzonderheden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 FF omhooghalen, voor wie mag ik een plantje meenemen op de MTFD. 20 mei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 mij mij mij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts