Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Trachycarpus fortunei gratis


Aanbevolen berichten

4 plantjes van 2cm hoog voor wie kan ik er 1 meenemen op de moestuindag 20 mei

Heb ze gezaaid op 8 februari en vandaag over gezet in een grotere pot.

 

Overigens zoek ik een stek van een vijg, die van mij heeft de koude periode in februari niet overleeft helaas

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow. Dat zou ik dus echt superleuk vinden ! Zeker zo een die helemaal van nul gekomen is. Ja. Héél graag.

 

Ik wil er graag voor betalen , heb niks te bieden aan leuke dingen ( niet eens niet-leuke dingen ) van mijn helemaal nwe tuin. En zeker geen vijg. Die heb ik nog niet.

Had al wel verlekkerd staan kijken bij een tuincentrum , mjaa. dan heb je ze gelijk al best groot he ? en dan is het toch niet een beetje je eigen plant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt op de mtfd bij Jorieke dan neem ik er 1 voor je mee.Gratis.

Vind het gewoon leuk dat het gelukt is ze te zaaien.

Ze zijn echt klein hoor. maar met een goede verzorging kunnen ze hard groeien.

Staan al in speciale palmengrond.

Moet zelf nog even kijken welke voeding ze moeten.

Dat zoeken we op.

 

img086553631336337049.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef de mijne maar geen voeding dan. in een potje is oké ! Kan dat er allemaal wel in , jij neemt nogal wat mee geloof ik ? Kan ik je blij maken met een echte Oekrainse ( schrijf je dat ? ) tomaat. Van een Oekraeen bij mij op de tuin. Krijgt elk jaar zaad toegestuurd van daar. Hij zegt zelf dat ze erg groot en lekker zijn. Ik denk vleestomaat. Zelf heb ik geen byzonderheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...