sammetje Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Op het zakje van de stokslabonen staat dat je van mei tot juni kunt zaaien.Doen jullie bij bonen ook aan gespreid zaaien. zodat je dus hopelijk ook langer kunt oogsten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Ik zaai na het oogsten van vroege aardappels op dat veld de laatste keer wat rijtjes boontjes. Daarvan kan je dan 1-2 keer oogsten, afhankelijk van het weer (kan ook misgaan en dan heb je geen oogst). Dat zijn dan wel wel struikjes in plaats van de klimmers-stokbonen. Van de stokbonen kun je langdurig (veel) plukken is mijn ervaring en dan zal dat maandje (mei-juni) niet zo heel veel uitmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin1964 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Ik heb het wel eens met sperciebonen gedaan maar mijn ervaring is dat de laat gezaaide bonen gewoon de eerder gezaaide inhalen en je alsnog in een keer met een grote bult bonen zit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts