Margareth Geplaatst: 15 mei 2012 Auteur Geplaatst: 15 mei 2012 doen we 1 broccoli en 1 pompoen tegen 1 wijnbes die er al staat... 2 voor de prijs van 1
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Heb je een hi-pompoen voor mij? De boel komt bij mij slecht op. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Sorry, spellingscontrole...Ik bedoel de uchi kuri. Uk-pompoen dus. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Helly Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Margareth, die framboos wil ik wel ruilen tegen citroenmelisse, ananaskers of tomaat Tiny Tim. Ik weet niet wat je nog over hebt. Good things come in small packages
Margareth Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Geplaatst: 17 mei 2012 de citroenmelisse en ananaskers heb ik nog veel van, de tiny tim moet ik ff checken...
Helly Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Doe dan maar een citroenmelisse en een ananaskers. Gewoon van ieder 1 hoor. Is genoeg voor mij. Good things come in small packages
Eva Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 zou je mijn lijstje even willen checken??Margareth geeft: basilicum4 purple peacock4 rode spruitjesHabanero orange Krijgt:een paar muntsoortjespimpernel, kraailook, daslook bijzondere peper
Lisa Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Het is erg druk geweest de laatste tijd en Ik ben een beetje last minute aan het kijken wat er allemaal nog aangeboden wordt. Heb je nog spaghetti pompoen, paarse koolrabi, salie en citroenmelisse?Ik heb eventueel nog een paar tuinmelde plantjes over (zie link: http://ruudendiana.webs.com/tuinmelde.htm), maar ik kan natuurlijk ook zaden ter ruil aanbieden (je kan hiervoor kijken op de site), als je daar interesse in hebt natuurlijk. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Margareth Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Geplaatst: 20 mei 2012 hoi Lisa, ik lees t nu pas... omdat ik t adres ff moest opsnorren, ik zit vol (de auto dan he... ) en ik ga nu vertrekken! Sorry
Aanbevolen berichten