Margareth Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 (edited) Ik heb nog over en te ruil:(plantjes)* salie* boerenkool* siberische bladkool* doorlevende broccoli nine star* spaanse peper (mild)* habanero oranje (heet)* orozco peper (paarse bladeren)* butternut pompoen (eigen oogst)* kardoen* rabarber* citroenmelisse* rabarber* purple peacock* ananaskers* palmkool* rode spruitjes* paarse koolrabi* tomaat tiny tim, hellfrucht, harzfeuer* pompoenen: spaghettipompoen, uchiki kuri, uchiki kuri eigen oogst, butternut eigen oogst zaad:vanalles en nog wat, wo rode stokrozen ik zoek nog:oosterse groenten, klimspinazie, plukspinazie, citroenverbena, citroenafrikaantje, roomse kervel, citronella gras, citroengras, onsterfelijkheidskruid, bahamathee, aparte pepersoortjes, venkel of iets anders???? Wat ik al geruild heb/meeneem * meloenplantjes voor Heylane* broccoli nine star, P rouge vif d' Etampes voor Greetje* nigella sativa, bont zevenblad, purple peacock, habanero voor Jorieke* habanero pepers, basilicumsoorten (thais, citroen, rood, griekse pot, grootbladig), purple peacock 4 en rode spruitjes 4 voor Eva* broccoli nine star(5),reuzenui, groene bloemkool, jumbo pink banana, trombo d' Albenga, 1 purple peacak 1spaghettipompoen, 1 rouge vif d' etampes,1 uchiki kuri,1 butternut eigen oogst, 2 ananaskers voor Thea* koolrabi, kardoen, rode spruitjes voor Jet* broccoli nine star voor Dennis* broccoli nine star voor Jasmin* Uchiki kuri pompoen voor Bonnie* Butternut voor Jootje* citroenmelisse, ananaskers, tiny tim? voor Helly Edited May 17, 2012 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Margareth ik zou graag paarse koolrabi en kardoen verkrijgen. Ik kan helaas geen planten meer meenemen, die staan allemaal al bij Geedee..misschien iets van zaad wat je nog zoekt? Anders betaal ik je toch voor de plantjes! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Met klimspinazie bedoel je de vaste, winterharde soort? Die heb ik wel voor je, in plant-vorm. En venkel heb ik ook wel voor je. Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 super! Jet als je nog peperzaadjes hebt of iets anders geks qua zaadjes zou leuk zijn, anders krijg je ze zo wel van me hoor... Jorieke heb jij nog wensen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Margareth ik heb nog zaad van de volgende pepers:Aji DulceAji Brazilian pumpkinJalapeño Fooled youAji AmarilloLittle ElfAji Rojoen Hot wax Verder heb ik Chicoree sauvage Rouge de Verona per ongeluk dubbel gekocht (zaaien tot en met juli) het is dus radicchio.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Mag ik een habanero oranje? En wat is de purple peacock? Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ik heb nog stokjes citroengras in mijn koelkast (heel veel hoor), die kan je in de grond zetten, zodat ze uitlopen. Interesse?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Margareth ik heb nog zaad van de volgende pepers:Aji DulceAji Brazilian pumpkinJalapeño Fooled youAji AmarilloLittle ElfAji Rojoen Hot wax Verder heb ik Chicoree sauvage Rouge de Verona per ongeluk dubbel gekocht (zaaien tot en met juli) het is dus radicchio.. Jet ik wil wel graag de Jalapeno en de Brazilian pumpkin Mag ik een habanero oranje? En wat is de purple peacock?Ja hoor! Ook wel meer dan eentje Purple peacock is paarse broccoli met eetbare gekrulde bladeren.. zo als t er nu naar uitziet lijken de blaadjes fijn boerenkoolachtig, maar dan rood/paars… komt bij de nieuwe tuin vandaan Ik heb nog stokjes citroengras in mijn koelkast (heel veel hoor), die kan je in de grond zetten, zodat ze uitlopen. Interesse?? Graag! Wat wil je er voor terug hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ok, die purple peacock wil ik dan ook wel Geinig. Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Jet ik wil wel graag de Jalapeno en de Brazilian pumpkin Komt voor de bakker..ik pak ze meteen in en doe ze in mijn portemonnee ( dan weet jij waar ik ze moet zoeken volgende week ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 haha komt goed! wilde jij niet ook nog rode spruitjes Jet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ja dat klopt..dat wil ik nog steeds We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Jet, komt voor de bakker! net 66 pagina's doorgespit en ook nog broccoli voor Greetje en Thea toegevoegd... pfff ik hoop dat niets of niemand vergeet, geef anders maar een brul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Ooh, heb je een habanero oranje voor me over?ik heb 60 pepersoorten maar ik ben deze vergeten te zaaien... ik heb er wel een bijzondere PI (wilde) peper voor terug...ik zou ook heel graag 4 purple peacock en 4 rode spruitjes van je willen overnemen. (4 is precies een rijtje ) kijk maar even wat je daarvoor terug wilt hebben..mijn ruillijst: daslooksleutelbloemaardpeerbijvoetcrosnekaardebolgevlekt longkruiddagkoekoeksbloemgroot hoefbladmoerasspireahertshoornweegbreesint janskruidgrote toorts,Mierikswortel,tuingeranium.kraailookpolletjesmooie en smakelijke Ijskruid zaailingen WILDE AGRIMONIEWATERMINT KONINGINNEKRUIDNAGELKRUID, GEWONE PIMPERNEL, KLEINEPIMPERNEL, GROTE GULDENROEDE, CANADESE HOP, ECHTE Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Ik heb nog stokjes citroengras in mijn koelkast (heel veel hoor), die kan je in de grond zetten, zodat ze uitlopen. Interesse?? broccoli nine star http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 @jasmin Deal! @Eva, ik wil van jou dan graag pimpernel, kraailook!, daslook en de bijzondere peper, is dat er zo eentje zonder naam met nummer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 @jasmin Deal! @Eva, ik wil van jou dan graag pimpernel, kraailook!, daslook en de bijzondere peper, is dat er zo eentje zonder naam met nummer?yups, een zonder naam, een wilde soort...wordt genoteerd! de Habanero staat nog niet op je lijstje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Eva, heb je nog een beetje kraailook voor me over? Heb geplant in het najaar en is niet opgekomen. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 de Habanero staat nog niet op je lijstje.... Geregeld! Goed opgelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Eva, heb je nog een beetje kraailook voor me over? Heb geplant in het najaar en is niet opgekomen.staat er op Kruidje! de Habanero staat nog niet op je lijstje.... Geregeld! Goed opgelet tuurlijk! daar ging het me in de eerste instantie om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 nog ter beschikking wegens enthousiast zaaien: spaghettipompoen, rouge vif d' etampes, uchiki kuri, uchiki kuri eigen oogst, butternut eigen oogst Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 oosterse groenten, roomse kervel Deze heb ik wel voor je.Zaad van Mizuna en zal even wat uit de tuin halen van roomse kervel ( een grote pol?) .Het bloeid nu zal ik de bloei eraf knippen? Graag 1 purple peacak 1spaghettipompoen, 1 rouge vif d' etampes,1 uchiki kuri,1 butternut eigen oogst (2 ananaskers deze zijn bij mij niet op gekomen. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 bloei hoeft er niet af hoor! ik zal t noteren en klaarzetten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 @margareth zou ik 1 pompoenplantje mogen rouge vif d' etampes graag als je er 1 over hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 heb ik! de rouges zijn nu op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts