Eva Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Wie heeft er voor mij zaden van verschillende Basillicum soorten?ik heb er op mijn tuin een heel stuk voor gereserveerd, maar ik mag van mijn man (heel begrijpelijk) geen zaden meer kopen ik heb om te ruilen:Daslook knolletjes,peperzaden,(Madame Jeanette, Habanero, Adjuma etc.)paprikazaden (blok en punt, oranje rood, geel)Wilde bloemen mix(Bolderik, klaproos, ganzerik, valse kamille,korenbloem Etc.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Als je weer wat mag kopen van je man dan is het basilicum mengsel van Peter Bouwens misschien wat.Daar zitten alle 25 soorten die hij verkoopt in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 dank je dennis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts