Night Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Een poosje geleden had ik bij de aldi 2 aspergeklauwen gekocht,elk in een grote mand gezet.Nu zit er in elke mand 1 asperge, heel dun.Mijn vraag is wat doe ik er mee, laten groeien of afsnijden?Ik heb totaal (nog) geen verstand van asperges. Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Dit jaar, en volgend jaar, laat je ze groeien. Misschien dat je er volgend jaar al 1 of 2 dunne stengels van kunt snoepen, als je je echt niet in kan houden Maar alles wat je nu laat zitten, maakt de plant sterker en groter. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Van mijn aspergeplanten vorig jaar in de volle grond gezet oogst ik twee jaar niets van. pas volgend jaar ga ik enkele weken oogsten. In een mand lijkt me ook best lastig..de klauwen hebben veel ruimte nodig, als je nu al oogst wordt het niks. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 Oke bedankt, ik ga ze laten staan.Ik kan me wel inhouden, ik lust ze niet eens Het was meer een expiriment, en ik heb niet echt de ruimte, vandaar in een grote mand Quote Schrijffouten onder voorbehoud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts