jootje Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Hoi,Niet heel erg aan ruilen meegedaan, dus mijn lijstje is niet te lang. Ik neem mee:Mijn goede humeur!Voor Jet: TopsyTurvyVoor GeeDee: chocola Voor Jorieke, HansM, Jet en Eva wat van mijn gekke munt. Ik heb nog 4 potjes met die munt staan, dus als er nog liefhebbers zijn? Ik heb er zin in!
geedee Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Gekke munt???? Is misschien beter voor me dan chocola (en het kan van je "to do" lijstje)
appelvrouw Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Super Jo, ik ben blij met mijn munt We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Is dat die geel/groene bonte munt? Mooi heel stevig blad. Ook lekkere smaak. Ik heb ook een stekje van Jo gehad. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jootje Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 yeah.....en van Eva dus meloenpeer stekken, ben ik wel erg benieuwd naar! )))
Margareth Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 voor mij zou je ook munt meenemen, tegen de butternut pompoen... ben wel benieuwd naar je gekke munt!
jootje Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Moet het lijstje eigenlijk aanpassen.Krijg inderdaad een butternut van Margareth ( Joepie!)En van Helly een frambozenstek...ben ik erg blij mee, 2 van mijn frambozen hebben het loodje gelegd helaas......
Aanbevolen berichten