jootje Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Hoi,Niet heel erg aan ruilen meegedaan, dus mijn lijstje is niet te lang. Ik neem mee:Mijn goede humeur!Voor Jet: TopsyTurvyVoor GeeDee: chocola Voor Jorieke, HansM, Jet en Eva wat van mijn gekke munt. Ik heb nog 4 potjes met die munt staan, dus als er nog liefhebbers zijn? Ik heb er zin in! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Gekke munt???? Is misschien beter voor me dan chocola (en het kan van je "to do" lijstje) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 mei 2012 Munt EN chocola voor GeeDee!!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Super Jo, ik ben blij met mijn munt We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Is dat die geel/groene bonte munt? Mooi heel stevig blad. Ook lekkere smaak. Ik heb ook een stekje van Jo gehad. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 mei 2012 Yep....dat is dezelfde Bonnie! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Munt EN chocola voor GeeDee!!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 18 mei 2012 Share Geplaatst: 18 mei 2012 en je krijgt van mij meloenpeer stekken... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 18 mei 2012 yeah.....en van Eva dus meloenpeer stekken, ben ik wel erg benieuwd naar! ))) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Margareth Geplaatst: 18 mei 2012 Share Geplaatst: 18 mei 2012 voor mij zou je ook munt meenemen, tegen de butternut pompoen... ben wel benieuwd naar je gekke munt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 18 mei 2012 Moet het lijstje eigenlijk aanpassen.Krijg inderdaad een butternut van Margareth ( Joepie!)En van Helly een frambozenstek...ben ik erg blij mee, 2 van mijn frambozen hebben het loodje gelegd helaas...... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten