HansK Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Ik heb sjalotten op de tuin staan en die zagen/zien er erg gezond uit. Behalve dat van enkele sjalottenplanten de stengels een gele kleur krijgen. Ook de knoflook stengels zien steeds geler. Lijkt me niet direct een voedingsprobleem, maar wat kan het dan wel zijn? (of is dat normaal?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Het lijkt me dan juist wel een direct voedingsprobleem..... Heb je de grond bekalkt voor het planten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansK Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2012 nee, ik heb er niets mee gedaan. Maar het zijn ook maar 3 van de 15 planten. Dus daarom lijkt voeding me niet het probleem. Wellicht is het 's nachts een keer te koud geweest? Ik plaats later nog wel even een foto. Eerst lekker de tuin in...! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.