Ga naar inhoud

Goldfish + Mevrouw Groen: ruilen mag je doen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sja... tegen de tijd dat blijkt wie wie is, heb ik ze al helemaal door elkaar groeien en wordt het idd een heel project om ze weer uit elkaar te houden en snoeien. Dan zou ik ze liever apart hebben, of een zelfbestuiver kopen. Ik zie bij Fruitbomen.net (waar je al dan niet sowieso naartoe gaat voor appelboompjes?) kiwi 'Moniek' staan die mij wel aanspreekt. Maar dan help ik jou dus niet van je kiwi af...  

Geplaatst:

Appeltini's waren helaas niet meer voorradig bij vd Spek.  Wel zagen wij vandaag voor 1 euro o.a. gojibes, appelbes, Amerikaanse blauwe bes en Josta bes in de opruimhoek. 

• Like 2
Geplaatst:

Haha Arthur goed idee toch? Kijk je meteen even of ze onze boompjes nog hebben. Ik belde, maar de persoon aan de telefoon kon echt níet gaan kijken..moet u zelf even komen Mevroi.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

2 uren geleden, Goldfish zei:

appelbes, Amerikaanse blauwe bes en Josta bes in de opruimhoek.

Ooo ik had jouw bericht niet gezien! Josta😍.. en weet je ook welke appelbes? Ga je er nog terug?

Geplaatst: (aangepast)

Als je terug gaat, beide appelbessen zijn welkom en een Josta ook! 
wat betreft de Appletinis dan maar 1 exempl hè van fruitbomennet maar dat snap je vast wel. 

aangepast door appelvrouw

Geplaatst:

@Appelvrouw.   Ik ben vandaag er speciaal voor langs gereden.  Een Appelbes "Viking" en een Jostabes voor je gescoord. Appelbes "Nero" was uitverkocht.  Maar je mocht je een 2de Appelbes "Viking" daarvoor in de plaats hebben dan is dat zo geregeld.

Geplaatst:

hai Vincent,

Graag wat kiwibessen en weet je ok de namen van de tomatenzaden die je hebt

Als je nog chayote hebt houd ik me aanbevolen.

Moet nog een ruillijst maken

groetjes van Claudia

Geplaatst:

HI Angela, hartelijk dank voor je goede advies.  @Mevrouw Groen heeft veel ervaring met het houden van cavia's en de betreffende winkel (tuincentrum) heeft eerder een positieve indruk op haar gemaakt.  Maar we houden onze ogen en oren open als we daar gaan kijken! Aan inteelt of kapot gefokte dieren heeft niemand wat. 

• Like 1
Geplaatst:
12 uren geleden, Claudy zei:

hai Vincent,

Graag wat kiwibessen en weet je ok de namen van de tomatenzaden die je hebt

Als je nog chayote hebt houd ik me aanbevolen.

Moet nog een ruillijst maken

groetjes van Claudia

Chayote gaat lukken en kiwibessen ook.  Een lijstje met tomatenzaden ga ik samenstellen ,maar is wel een klusje.  Of ik gooi er een lijst van 2022 op en dan heb ik daarvan 9 op 10 rassen nog wel op voorraad.  Dat gaat sneller. 

• Like 1
Geplaatst:
Op 11-9-2024 om 11:21, appelvrouw zei:

En ja graag kiwi’s en chayote (om te eten neem ik aan?)

Ik mis dit in je lijstje Vincent..en je bedoelde kiwi bessen weet ik😉. Hondsdraf wil ik wel proberen, in Fr had ik het op klei in de volle zon en daar ging het als een malle, maar in principe is het een bosrand plant dacht ik.

Geplaatst:

Vincent,als je bij fruitbomen.net die appletini’s gaat halen, is één  boompje voor mij genoeg hoor! 
en mocht je van te voren al geld willen, laat dan effe weten, dan geef ik je mijn tel. Nr en kun je een tikkie sturen! 😊

Geplaatst:
8 uren geleden, appelvrouw zei:

Ik mis dit in je lijstje Vincent..en je bedoelde kiwi bessen weet ik😉. Hondsdraf wil ik wel proberen, in Fr had ik het op klei in de volle zon en daar ging het als een malle, maar in principe is het een bosrand plant dacht ik.

Is niet zo veeleisend.

Heb het vroeger inderdaad ook op zware klei gehad. Bij ons doet hij het heel goed en welig. Maar inderdaad vooral op meer schaduwrijke plekken een compleet tapijt. Geen vervelende plantje want waar je m niet wilt heel eenvoudig weg te halen.

Geplaatst:
Op 11-9-2024 om 12:01, Mevrouw Groen zei:

Chayote lukt! Als je m bewaart in de koelkast dan kun je m volgend jaar zelf planten en kweken als je wilt. Maar natuurlijk kun je m ook opeten.

Kiwi’s, bedoel je de planten die we aanbieden of vruchten

Ik was ook vergeten dit stukje te quoten in mijn vorige bericht..dit bedoelde ik met ik mis in je lijstje: mijn vraag voor kiwi bessen en chayote. Dus die wil ik nog graag. En ja graag een plantje hondsdraf..ik heb er juist graag een veld van dat bloeit zo schitterend in het voorjaar. 

Geplaatst:

Kweekpotten er bij gezet. Is de lading die ik gisteren gratis kon ophalen in mijn woonplaats.  Zoek je een andere maat, dan kan ik ook voor je neuzen in de voorraad die ik al had.  Laat maar weten. 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...