Moestuinpassie Geplaatst: 15 september 2024 Geplaatst: 15 september 2024 Hallo, weet iemand of en hoe ik kan zien dat een Meloenpeer rijp is? Ik heb twee planten met meerdere vruchten. Op de tweede foto lijkt de kleur erg op het plaatje op het zakje van de zaadjes, maar hij is nog keihard. Iemand tips? 1 Quote
krissie107 Geplaatst: 16 september 2024 Geplaatst: 16 september 2024 Moestuinpassie , ook die op de laatste foto is nog lang niet rijp ,ze moeten een oranje kleur hebben en je moet ze een beetje kunnen indrukken . Kan nog een paar weken duren . 2 Quote
Moestuinpassie Geplaatst: 16 september 2024 Auteur Geplaatst: 16 september 2024 Okay dank je wel 😃 is mijn eerste keer dus even ontdekken nog 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 september 2024 Geplaatst: 16 september 2024 Met meer vragen kan je ook hier aanhaken: 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.