jeanne-heijmans Geplaatst: 23 mei 2012 Share Geplaatst: 23 mei 2012 Ik heb vandaag 3 komkommers verpoot, 2 slaan helemaal goed aan, maar 1 hangt er toch slap,zou dat nog goed komen? Er is niets geknakt dat heb ik even goed na gekeken , en hij deed het zo goed, net als de komkommer van Eva. Morgen wil ik ze naar buiten doen,om ze af te harden,komkommers moeten ze in de zon, ze hebben in de kamer gestaan op het zuiden,achter glas dus met veel zon! Wat nu in de volle zon of schaduw? heel graag,liefst een snelle reactie,met dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 23 mei 2012 Share Geplaatst: 23 mei 2012 eerst in de schaduw!ik heb de komkommerplanten die ik van jou gekregen heb (NOGmaals bedankt!!) meteen in de schaduw gezet...ik had een aantal pepers op mijn zolder op het zuiden. pal voor het raam.toen ik ze buiten zetten waren ze binnen een uur verbrand...dát had ik nou écht niet aan zien komen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 23 mei 2012 Share Geplaatst: 23 mei 2012 Jeanne, in belachelijke hitte kan je beter wachten met poten en verpotten.... in de zomer doe ik het vaak 's avonds... gewoon om de appelflauwte te voorkomen Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 23 mei 2012 Ja ik heb het pas vanavond gedaan, tot de buien kwamen, en die een die slap hangt nu, moest even wachten voordat ik weer verder kon na de buien. Hij staat nu binnen,en als ik goed kijk komen de blaadjes iets omhoog,maar dan moet ik heel goed kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 24 mei 2012 Alles is het weer goed gaan doen,heb ze in de schaduw gehad,morgen zal ik even het zonnetje proberen. iets minder warm als vandaag, maar toch!! maar je ziet het snel genoeg,als de blaadjes gaan hangen. ze zullen wel even een groei stop krijgen denk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 29 mei 2012 Share Geplaatst: 29 mei 2012 ach ja, dat is logisch denk ik...die ik van jou gekregen heb zijn inmiddels door de hitte in de auto(op de terugweg) een aantal bladeren verloren...maar ook dat is niet erg!thuis heb ik ze meteen in een emmer lauw water gezet.nu staan ze in een grote pot te pronken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.