Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Komkommers verpot - afharden in de volle zon of schaduw?

jeanne-heijmans

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag 3 komkommers verpoot, 2 slaan helemaal goed aan, maar 1 hangt er toch slap,zou dat nog goed komen? Er is niets geknakt dat heb ik even goed na gekeken , en hij deed het zo goed, net als de komkommer van Eva. Morgen wil ik ze naar buiten doen,om ze af te harden,komkommers moeten ze in de zon, ze hebben in de kamer gestaan op het zuiden,achter glas dus met veel zon! Wat nu in de volle zon of schaduw? heel graag,liefst een snelle reactie,met dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst in de schaduw!

ik heb de komkommerplanten die ik van jou gekregen heb (NOGmaals bedankt!!) meteen in de schaduw gezet...

ik had een aantal pepers op mijn zolder op het zuiden. pal voor het raam.

toen ik ze buiten zetten waren ze binnen een uur verbrand...dát had ik nou écht niet aan zien komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja, dat is logisch denk ik...

die ik van jou gekregen heb zijn inmiddels door de hitte in de auto(op de terugweg) een aantal bladeren verloren...maar ook dat is niet erg!

thuis heb ik ze meteen in een emmer lauw water gezet.

nu staan ze in een grote pot te pronken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...