Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn tuin weer uitgebreid. Let op, het was zo:

STH71141.jpg

En nu is het zo:

STH71194.jpg

Zien jullie het verschil? Aan de rechterkant, vanaf die dode boom naar achteren, heb ik weer een aantal tegels eruit gehaald. Dat is dit stuk:

STH71192.jpg

Ook aan de linkerkant achterin heb ik tegels verwijderd. De tuin loopt nu door tot aan de compostbak. Mijn fruitboompjes staan nu meer naar links (ze hebben het verplaatsen overleefd, ook al heb ik het in de slechtst mogelijke tijd gedaan ).

Het extra stukje rechts ga ik volgend jaar gebruiken voor kruiden. Nu nog niet, want de schutting moet vervangen worden deze zomer, en dan worden de plantjes waarschijnlijk niet zo lief behandeld.

Verder nog mijn appeltjes. Er zitten er maar 5 aan, en nog met schade ook, dankzij de rupsen

STH71197.jpg

Mijn kleine tomaatjes:

STH71193.jpg

En mijn frambozenstruik, die tegen de schutting komt, zodra de schutting vervangen is:

STH71195.jpg

Die bind ik dan tegen de schutting aan zodat de fruitboompjes nog genoeg ruimte over houden. De ruimte onder de fruitboompjes ga ik nog gebruiken voor een klein beetje groente. Een broccoli hier, een paar wortels daar, ik zie wel wat er past

Geplaatst:

Mijn voornemen is om het hierbij te laten Jasmin

Alleen mijn voortuin kan nog wel wat tegels missen, en die zou ik er al uit gerukt hebben ware het niet dat dat niet lukte... Kon de schop er niet tussen gewrikt krijgen

Het was de bedoeling om daar hortensia's neer te zetten, en misschien doe ik dat ook nog wel als ik een keer iets heb waarmee het wél lukt.

EDIT: oh er komt toch nog wel wat bij Boven mijn tuinset komt nog een dakje met druiven Maar dan is het écht genoeg

Geplaatst:

EDIT: oh er komt toch nog wel wat bij Boven mijn tuinset komt nog een dakje met druiven Maar dan is het écht genoeg

Wacht maar af... Binnenkort wurmen mensen zich door een jungle van fruit alvorens te kunnen aanbellen.

• Nieuwe aanmaken...