essiebes Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Ik heb mijn tuin weer uitgebreid. Let op, het was zo:En nu is het zo: Zien jullie het verschil? Aan de rechterkant, vanaf die dode boom naar achteren, heb ik weer een aantal tegels eruit gehaald. Dat is dit stuk: Ook aan de linkerkant achterin heb ik tegels verwijderd. De tuin loopt nu door tot aan de compostbak. Mijn fruitboompjes staan nu meer naar links (ze hebben het verplaatsen overleefd, ook al heb ik het in de slechtst mogelijke tijd gedaan ). Het extra stukje rechts ga ik volgend jaar gebruiken voor kruiden. Nu nog niet, want de schutting moet vervangen worden deze zomer, en dan worden de plantjes waarschijnlijk niet zo lief behandeld. Verder nog mijn appeltjes. Er zitten er maar 5 aan, en nog met schade ook, dankzij de rupsen Mijn kleine tomaatjes: En mijn frambozenstruik, die tegen de schutting komt, zodra de schutting vervangen is: Die bind ik dan tegen de schutting aan zodat de fruitboompjes nog genoeg ruimte over houden. De ruimte onder de fruitboompjes ga ik nog gebruiken voor een klein beetje groente. Een broccoli hier, een paar wortels daar, ik zie wel wat er past
jasmin Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Leuk, maar Essiebessie... je hebt nog genoeg ruimte om te vullen hoor! Het kan nog véél voller.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
essiebes Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Mijn voornemen is om het hierbij te laten Jasmin Alleen mijn voortuin kan nog wel wat tegels missen, en die zou ik er al uit gerukt hebben ware het niet dat dat niet lukte... Kon de schop er niet tussen gewrikt krijgen Het was de bedoeling om daar hortensia's neer te zetten, en misschien doe ik dat ook nog wel als ik een keer iets heb waarmee het wél lukt. EDIT: oh er komt toch nog wel wat bij Boven mijn tuinset komt nog een dakje met druiven Maar dan is het écht genoeg
Mispel Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 EDIT: oh er komt toch nog wel wat bij Boven mijn tuinset komt nog een dakje met druiven Maar dan is het écht genoeg Wacht maar af... Binnenkort wurmen mensen zich door een jungle van fruit alvorens te kunnen aanbellen.
Aanbevolen berichten