Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kapucijners verplanten?


greetje

Aanbevolen berichten

vorig weekend toen de kleinkinderen er waren heb ik samen met hun sperziebonen in mijn hoge tuintafels gezaaid, maar dom oh dom! mijn kleindochter bijna 3 wou ook iets planten en heb ik met haar mijn 12 capucijnerzaden in die bak gedaan, wel aan de buitenkant, maar dus ff vergeten.......dat capucijners 1.5.meter hoog worden en ze komen nu net boven de grond...

kan ik ze met aardekluitje nog overplanten?

stom, hé

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Midden van de week krijgen we ander weer dus aan het eind van de week kan je ze verplanten en probeer met zo veel mogelijk grond rond de wortels.

Rijafstand 40 en op de rij 10 cm.

met vriendelijke groet, Rubo

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat die rijafstand betreft die gaat niet op, want ik heb er niet zoveel, maar toen ik vandaag zo 'ns bij een lekkere temp. overdag in mijn tuintje zat....ik heb niet echt plek voor ze in het kleine stukje volle grond en d8...tja wat nu?

nu vond ik in de schuur 2 van die grote boodschappen tassen en denk dat dat nu de enige optie is want om voor die capucijners hulptroepen in te schakelen om tegels te gaan verwijderen.

wil ik niet, maar mijn vraag nu is dus......wat is de minimale hoogte van aarde die ze nodig hebben?

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...